5 دلیل برای سفارش فینگر فود تهران در مهمانی فضای باز

دبیر پنجشنبه 11 آبان 1402 - 13:12
5 دلیل برای سفارش فینگر فود تهران در مهمانی فضای باز

 

5 دلیل برای سفارش فینگر فود تهران در مهمانی فضای باز

آیا می خواهید به زودی یک مهمانی در فضای باز برگزار کنید و هنوز تصمیم نگرفتید که برای مهمانی خود فینگر فود تهران سفارش دهید؟ اگر هنوز تردید دارید که سفارش غذای انگشتی برای مهمانی تان مناسب است یا خیر، مطمئنم این پست وبلاگ امپراطور تشریفات به شما کمک می کند بهترین تصمیم را برای خوشمزه تر کردن منوی غذای مهمانی تان بگیرید.

 

فینگر فود چیست؟

ایده سفارش فینگر فود تهران برای مهمانی شما قطعا سرگرم کننده، خوشمزه و لذت بخش است! اما وقتی به فینگر فود فکر می کنید، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟

فینگر فود در اصل به تکه های کوچک غذا گفته می شود که می توان به راحتی با انگشت آن ها را برداشت و خورد. این غذا معمولاً در جشن تولد یا مهمانی های غیررسمی سرو می‌شود که در آن مهمانان دورهم می‌نشینند و تنقلات می‌خورند.

چون فینگر فودها راحت در دست گرفته می شوند و نیازی به قاشق و چنگال برای خوردن شان نیست، به غذاهای انگشتی هم معروف شدند.

سفارش فینگر فود تهران، یک انتخاب خوشمزه برای دورهمی های خودمانی یا شام های خانوادگی و دوستانه است.

غذاهای انگشتی به راحتی در جعبه های قابل حمل بسته بندی شوند و برای مهمانی در فضای باز و پیک نیک ها هم کاملا مناسبند.

 

مزایای سفارش فینگر فود تهران برای جشن در فضای باز

فینگر فودها، خوردن غذا را آسان، می کنند و علاوه بر اینکه خیلی خوشمزه هستند نسبت به غذاهای معمولی، ظروف کثیف و به هم ریختگی کمتری ایجاد می کنند. اگر هنوز هم قانع نشدید که چرا سفارش دادن فینگر فود تهران، یک ایده عالی برای مهمانی بعدی شماست، ۵ دلیل دیگر هم برایتان می آوریم!

 

1. خوردن غذای انگشتی آسان است

می توانید Finger foods را با دست بخورید، بنابراین نیازی به کارد و چنگال و بشقاب نیست. همچنین لازم نیست نگران تمیز کردن سفره یا میز باشید! بهترین مزیت خوردن فینگر فود این است که دورهمی ها را صمیمی تر می کند، چون همه می توانند همزمان با خوردن یک وعده غذایی خوشمزه از صحبت کردن باهم لذت ببرند.

وقتی فینگر فود تهران را برای مهمانی تان سفارش می دهید، نیازی نیست نگران آماده کردن میز و صندلی غذاخوری باشید. مهمانان های شما می توانند روی همان صندلی که از اول مهمانی نشسته بودند، غذایشان را بخورند یا حتی ایستاده از خوردن غذای انگشتی لذت ببرند.

 

2. مهمان ها بیشتر از خوردن فینگر فود لذت می برند

غذای انگشتی یکی از سرگرمی های فوق العاده است که مطمئنا مهمانان تان از خوردن آن لذت می برند. همه ما وقتی بدون تشریفات و خیلی ساده فقط با دست هایمان غذا می خوریم، بیشتر لذت می بریم. علاوه بر این، مهمان های شما لازم نیست برای خوردن غذای انگشتی حتما یک جا ثابت بنشینند. آنها می توانند در حال راه رفتن یا حتی رقصیدن، از خوردن غذای انگشتی لذت ببرند و به جشن گرفتن ادامه دهند!

یک مزیت دیگر فینگر فود این است که زمان خاصی برای سرو کردن آن وجود ندارد. پس مهمان های شما آرامش بیشتری دارند و می توانند در کل مدت زمان مهمانی هر زمان که احساس گرسنگی کردند از خودشان پذیرایی کنند.

 

3. نیازی به شستن قاشق و چنگال یا بشقاب های متعدد بعد از مهمانی نیست

مزیت سفارش فینگر فود تهران فقط برای مهمانان نیست. غذای انگشتی کار شما را هم به عنوان میزبان راحت می کند. چون بعد از مهمانی نیازی به شستن قاشق و چنگال یا بشقاب های کثیف ندارید.

مهمانان تان غذا را با دستان شان خورده اند و خود فینگر فودها را هم می توانید در ظروف یکبار مصرف بچینید. پس بدون نگرانی در مورد شستن ظروف بعد از تمام شدن جشن، از آن لذت ببرید.

بنابراین اگر به دنبال غذایی سریع و آسان برای مهمانان خود هستید که هم مهمان ها از آن لذت ببرند هم کار خودتان بعد از تمام شدن جشن کمتر باشد، غذاهای انگشتی انتخاب خوبی هستند.

 

4. فینگرفود تهران بسیار متنوع است

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود سفارش غذای انگشتی برای مهمانی‌تان ایده خوبی باشد این است که تنوع بسیار زیادی دارند. لازم نیست نگران این مسئله باشید که برخی از مهمانان تان غذایی که تهیه کردید را دوست نداشته باشند. با وجود تنوع غذایی بسیار بالای finger foods مطمئنا هرکدام از مهمانان تان به خوردن چند نوع از آنها علاقه خواهد داشت.

 

5. از همه مهمتر، فینگرفود تهران خیلی ارزان است!

فینگر فود نه تنها به راحتی خورده می شود، بلکه بسیار هم ارزان است. به همین دلیل است که انتخاب فوق العاده ای برای مهمانی های بزرگ و در فضای باز است. اگر تعداد مهمانان تان زیاد است دیگر نیازی نیست نگران هزینه سفارش غذا برای آنها باشید. قیمت فینگر فود تهران بسیار ارزان تر از سایر غذاهایی است که می توانید برای جشن تولد یا دورهمی خود سفارش دهید.

پس اگر در جش تان میزبان تعداد زیادی مهمان هستید و به دنبال راهی می گردید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید، به جای سفارش ساندویچ یا فست فود گران قیمت، فینگر فود تهران را سفارش دهید.

 

جمع بندی

فینگر فود تهران کار شما را برای برنامه ریزی مهمانی تان آسان می کند! این غذاهای انگشتی خوشمزه نه تنها خوردن شان آسان است بلکه به مهمان شما امکان می دهد تا به طور همزمان از خوردن غذا و جشن گرفتن لذت ببرند.

فینگرفودها هم برای مهمانی های فضای باز و هم جشن هایی که داخل خانه تان برگزار می کنید، فوق العاده است. اگر فضای کمی برای برگزاری جشن دارید، با سفارش فینگرفود نیازی به اضافه کردن میز و صندلی غذاخوری نخواهید داشت.

بعلاوه پس از تمام شدن مهمانی دیگر نگران شستن ظرف های کثیف و تمیز کردن میز غذاخوری نخواهید بود.

برای سفارش فینگر فود تهران می توانید برخی از غذاهای انگشتی آماده برای پذیرایی را در سابت ما مشاهده کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

پک غذای انگشتی که از سایت ما سفارش می دهید کاملا بسته بندی شده و به آدرس ثبت شده در سفارش شما ارسال می شود.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد