بادکنک آرایی

دبیر سه شنبه 12 دی 1402 - 13:01
بادکنک آرایی

استفاده از بادکنک در تزیین اتاق و سالن های تولد یا مراسم و مهمانی های خصوصی را دیده باشید. حتی در برخی از موارد می توان مراسم نامزدی یا عقد را هم با بادکنک تزیین کرد. البته استفاده از بادکنک آرایی در مراسم تولد، خیلی مرسوم تر است. اما با این حال می توان از این هنر زیبا در هر مراسم شادی، استفاده کرد.

ما قصد داریم در این مقاله پیرامون بادکنک آرایی، پیدا کردن متخصص بادکنک آرایی در تهران، انواع بادکنک آرایی و انجام بادکنک آرایی ارزان، صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

1.       بادکنک آرایی چیست و انواع آن کدام می باشد؟

2.       قیمت و هزینه بادکنک آرایی چقدر است؟

3.       چگونه می توان در منزل، بادکنک آرایی انجام داد؟

4.       بادکنک آرایی ارزان قیمت را چگونه انجام دهیم؟

بادکنک آرایی و انواع آن برای مراسم تولد

بادکنک آرایی، عبارتست از هنر تزئین بادکنک های بسیار زیاد در یک مراسم که باید به شیوه ای خاص و هنرمندانه انجام شود. این نوع تزئین، قدمت بالایی در زیبا سازی مجالس ندارد و چند سالی است که مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از مراسم های تولد و مهمانی های خصوصی یا پارتی ها، معمولا با بادکنک تزئین می شوند.

وقتی وارد یک مراسم تولد کودکانه می شوید، اولین چیزی که چشمان شما را نوازش می کند، دکوراسیون و تزئینات مراسم است که مطمئنا بادکنک آرایی جزء جدایی ناپذیر آن می باشد. بادکنک آرایی در تهران توسط هنرمندان و افراد حرفه ای و کاربلد بسیار زیادی انجام می شود. کافیست تا تزیین اتاق تولد، اتاق عقد و نامزدی و مهمانی های خود را به یکی از این افراد بسپارید. مطمئنا با دیدن نتیجه کار، حیرت زده خواهید شد.

این روزها انجام بادکنک آرایی در مراسم تولد دختر و پسر، کاملا با یکدیگر متفاوت شده است. بادکنک آرایی تولد دخترانه، با توجه به سن و سال دختر، انجام می شود. برخی از دختر خانم هایی که معمولا در سن جوانی هستند، دوست دارند تم بادکنک آرایی خود را مثل بادکنک آرایی تولد دختران نوجوان تهیه کنند. حتی از ایده هایی مانند استفاده از بادکنک های رنگی و یا درست کردن اشکال مختلف با بادکنک، استفاده می کنند.

در مقابل، آقا پسرها بیشتر دوست دارند بادکنک آرایی ساده داشته باشند. مگر اینکه کودک باشند که در آن صورت، بادکنک آرایی تولد آنها باید شیک و جذاب باشد.

برخی از بادکنک آرایی ها مربوط به جشن نامزدی یا اتاق عقد می باشد. البته کمتر اتفاق می افتد که از چنین تزئیناتی در اتاق عقد استفاده شود اما به هر حال ممکن است استفاده شود. حتی در برخی از سالن‌های جشن عروسی و عقد هم می‌توان از ایده ستون های بادکنکی استفاده کرد. بادکنک آرایی در تهران و در تمام سالن های مراسم و یا در خانه باید توسط افراد خوش ذوق و باسلیقه انجام شود. شاید بادکنک آرایی در وهله اول ساده به نظر برسد اما واقعا کار ساده ای نیست.

 

قیمت بادکنک آرایی چقدر می شود؟

قیمت بادکنک آرایی، با توجه به نوع مراسم و تعداد بادکنک های استفاده شده، متفاوت است. البته عوامل دیگری هم در این تفاوت قیمت، موثر هستند که برخی از آنها شامل موارد زیر هستند:

·        جنس بادکنک

·        رنگ بادکنک

·        ستون و اسکافل های آهنی یا پلاستیکی برای نصب بادکنک ها

·        دستمزد نصاب بادکنک

·        استفاده از باد یا گاز هلیوم در باد کردن بادکنک ها

·        استفاده از چسب و ملزومات دیگر

برای بادکنک آرایی و تزیین محیط مراسم خود، اصلا خساست به خرج ندهید. بادکنک آرایی، زیبایی و جلوه خاصی به مراسم شما می بخشد. اگر از خرج های اضافی کم کنید مطمئن باشید به راحتی می توانید از بادکنک آرایی زیبا در مراسم خود استفاده کنید.

آموزش بادکنک آرایی تولد در منزل

این روزها اکثر خانم ها به دنبال آموزش یک هنر هستند تا بتوانند در جای درست و زمان مناسب از آن استفاده کنند و هنر خود را به نمایش بگذارند.

هنر بادکنک آرایی بسیار هنر زیبا و سرگرمی جالبی است. شما هم می توانید در خانه این کار را انجام دهید. یک سری بادکنک به حالت ماری شکل وجود دارد که می توانید با آنها اشکال مختلفی را پدید آورید. اگر ذوق و سلیقه خاصی به خرج دهید، مطمئن باشید افراد بسیار زیادی برای این کار به شما مراجعه می کنند و می توانید از این طریق، درآمد کسب کنید.

بادکنک آرایی تولد در منزل، ساده ترین نوع بادکنک آرایی است که می توانید خیلی راحت آن را انجام دهید. شما می توانید از بادکنک های رنگی مختلف یا دو رنگ مکمل مانند قرمز و مشکی یا قرمز و زرد برای تزیین میز تولد و دور صندلی ها استفاده کنید. در کنار آن می توانید چندین بادکنک را با گاز هلیوم پر کرده و به سمت سقف اتاق رها کنید. البته باید لامپ و لوستر اتاق شما پایین تر از سقف باشد تا حادثه ای رخ ندهد.

به همین راحتی می توانید بدون تجهیزات خاص مانند پایه و استند بادکنک، یک بادکنک آرایی ساده ولی شیک را برای تولد انجام دهید.

بادکنک آرایی ارزان

بادکنک آرایی در تهران با قیمت های مختلفی انجام می شود که همه به دنبال ارزان ترین آن هستند. بادکنک آرایی ارزان می تواند هزینه های شما را کمتر کند. اگر می خواهید بادکنک آرایی در مراسم خود داشته باید اما ارزان تمام شود، می توانید برخی از وسایل مربوط به این کار را کمتر کنید. برای مثال می توانید، میله های کمانی یا آلاچیق آهنی و دیگر ملزوماتی که باید برای نصب بادکنک روی آنها اجاره کنید را حذف کرده و جنس بادکنک های خود را هم ارزان تر انتخاب کنید. اگر با هزینه گاز هلیوم مشکل دارید، می توانید بادکنک ها را با هوا پر کنید و با یک چسب ساده آنها را متصل کنید.

برای بادکنک آرایی در تهران باید از چه کسی کمک بگیریم؟

بادکنک آرایی در تهران، هنر بسیار جذابی است که برخی از افراد در این حیطه مشغول به کار هستند. اکثر افرادی که در کار تشریفات و برگزاری مجالس تولد، دستی بر آتش دارند، در کار تزئین و بادکنک آرایی هم هستند. شما می توانید برای بادکنک آرایی به این افراد مراجعه کنید. البته با یک سرچ ساده در اینترنت نیز می توانید ایده های بادکنک آرایی را پیدا کرده و اجرا کنید.

و کلام آخر

بادکنک آرایی در تهران یا هر جای دیگر، باید توسط افراد خوش ذوق و باسلیقه انجام شود. بادکنک آرایی زیبا و بی نقص می تواند در عکس و فیلم هایی که لحظه به لحظه مراسم را ثبت و ضبط می کنند، تاثیر زیادی داشته باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد