بادکنک آرایی ارزان

دبیر سه شنبه 12 دی 1402 - 13:08
بادکنک آرایی ارزان

تزیین فضا با استفاده از بادکنک های رنگارنگ، بادکنک آرایی نام دارد. همانطور که می دانید ایده های جذاب بادکنک آرایی به هنگام برپایی جشن تولد و افتتاحیه مراکز فروشگاهی و همایش ها خیلی کاربرد دارند. این تکنیک، با استفاده از بادکنک های ساده و طرح دار در ابعاد مختلف قابل انجام است. با انتخاب زیباترین ایده های تزیین فضا با بادکنک، مراسمات خود را به طور ویژه و خاص برگزار کنید.

بادکنک آرایی ارزان

بادکنک های پلاستیکی در رنگ های متنوع، جذابیت فراوانی دارند به همین خاطر از آنها برای تزیین دیوار و سقف و میز و ... استفاده می کنند. اما باید دانست که تنها پر کردن بادکنک و رهاسازی آن در فضا جذاب نیست؛ بلکه باید بادکنک ها را به هم بچسبانیم و به اشکال زیبا در بیاوریم. برای بادکنک آرایی در ابتدا باید تعداد زیادی بادکنک در رنگ های زیبا فراهم کنیم. سپس باید با استفاده از دستگاه باد، آنها را باد کنیم. با این که می توان از گاز هلیوم برای پر کردن بادکنک استفاده کرد؛ اما باید دانست که این گاز می تواند خطراتی در پی داشته باشد. بعد از آماده کردن بادکنک ها لازم است که آنها را به هم متصل کنیم. اتصال و چسباندن بادکنک ها سلیقه ای است و شما می توانید آنها را به شکل قلب، گلدسته و قوس بادکنکی به هم بچسبانید. مراحل نام برده شده بسیار راحت هستند و شما می توانید با اندکی خلاقیت به راحتی تم های قشنگی از بادکنک تهیه کنید. داشتن مهارت و صبر کافی به شما امکان می دهد تا با استفاده از تعدادی بادکنک، فضای اتاق را به زیبایی هر چه تمام، دیزاین کنید. دیزاین با بادکنک های رنگی بسیار ارزان است و اقتصادی بودن این روش، باعث استفاده فراوان از آن شده است.

بهترین بادکنک آرایی برای جشن ها

چیدمان زیبای بادکنک های رنگی هماهنگ با نوع مراسم از خصوصیات ویژه بادکنک آرایی است. بادکنک آرایی در قیاس با روش ‌های دیگر مزایای بسیاری دارد. دیدن ایده های خلاقانه از نزدیک، هر فردی را به وجد می آورد. توجه داشته باشید که اجرایی کردن سایر ایده های بادکنک آرایی نیاز به تخصص و مهارت دارد. برای برپایی جشن های شاد، مانند جشن عقد و عروسی، تولد، سالگرد ازدواج و ... نیاز است که ترتیب فضایی خاص و زیبا را بدهیم. در چنین جشن هایی زیباسازی فضا با بادکنک، به زیادی خودنمایی می کند. در این زمان، لازم است بادکنک هایی را انتخاب کنیم که رنگ شادی دارند. شاد بودن رنگ بادکنک ها بر زیبایی و هیجان جشن می افزاید. علاوه بر رنگ، چیدمان شکیل بادکنک ها هم خیلی اهمیت دارد. می توان بادکنک ها را در اندازه های بزرگ و کوچک، فراهم نمود؛ در این حالت از چیدمان آنها طرح های جذابی ایجاد خواهد شد. می توان گفت که استفاده از بادکنک در جشن ها به یک رسم تبدیل شده است؛ به طوری که در همه مناطق حضور بادکنک های رنگی را مشاهده می کنیم. 

انواع بادکنک آرایی شیک و جذاب

شما باید با توجه به موضوع مراسم، بهترین ایده های بادکنک آرایی را اجرایی نمایید. به طور کلی تزیین بادکنک، به دو روش ساده و حرفه ای انجام می گیرد. در روش ساده، خلاقیت زیادی به خرج داده نمی شود؛ به گونه ای که فقط بادکنک های رنگی پر شده را به هم می چسبانند. اما در روش حرفه ای طریقه بادکنک آرایی کاملا متفاوت می باشد. روش حرفه ای به ایده هایی اختصاص می یابد که با استفاده از بادکنک های موجود، طرح های مختلفی مانند گل، حیوان و میوه و ... ایجاد می کنند. به هر میزانی که شما بخواهید طرح بادکنک آرایی خاص و جذاب باشد باید هزینه و زمان و خلاقیت بیشتری را خرج آن کنید. بادکنک آرایی در طرح های آماده متنوعی وجود دارد که شما می توانید متناسب با مراسم خود از آنها استفاده نمایید. اما اگر قصد دارید از سلیقه شخصی خود استفاده کنید باید طرح مورد نظر را سفارش دهید. معمولا برای افزایش جذابیت و زیبایی، بادکنک ها را از بین از دو یا چند رنگ انتخاب می کنند؛ که در این حالت بهتر است رنگ های انتخابی تناسب خوبی با هم داشته باشند. به عنوان مثال ترکیب رنگ های مشکی و طلایی، سفید و صورتی، قرمز، مشکی، بنفش و سفید، مشکی و سفید و  ... جزو پر طرفدارترین رنگ های ترکیبی در بادکنک آرایی محسوب می شوند. تزیین بادکنک با موضوع شخصیت های کارتونی، جزیره، دیوار عشق، رنگین کمان و جنگل همگی قابل اجرا است. هر یک از ایده های نام برده شده جذابیت خاص خود را دارا می باشد. حال اگر رنگ های منحصر به فرد را هم برای این ایده ها استفاده نماییم جذابیت آنها دو چندان می شود. امروزه از بادکنک های طرح دار نیز به فراوانی استفاده می شود. طرحدار بودن بادکنک ها خود به تنهایی جذابیت زیادی دارد. فضایی که با بادکنک های کوچک و بزرگ رنگی تزیین شده فوق العاده زیباست. گاهی می توانید با ماژیک بر روی بادکنک های پر شده طرح های جالبی رسم کنید تا در این حالت فضای تزیین شده خاص تر به نظر برسد.

هزینه بادکنک آرایی

با توجه به تعداد، نوع بادکنک انتخابی، طرح مورد نظر و زمانی که صرف بادکنک آرایی می شود هزینه ها تغییر پیدا می کند. متریال و سایر ابزاری که در انجام این روش به کار گرفته می شود بخش مهمی از هزینه ها را در بر می گیرد. با این که ما برای بادکنک آرایی در ایده های مختلف، هزینه هایی را متقبل می شویم؛ اما در حقیقت باید بدانیم که دیزاین با بادکنک، خیلی به صرفه است. بادکنک آرایی ارزان در تهران، قابل ارائه در هر طرح و رنگی می باشد. افزون بر جذابیت، باید گفت که هزینه ارزان تزیین با بادکنک، نیز سبب شده که خیلی مورد توجه باشد. خوشبختانه با وجود تیم های خلاق و با مهارتی که در زمینه بادکنک آرایی فعالیت دارند؛ بادکنک آرایی در هر سبکی قابل انجام است و از این نظر نگرانی وجود ندارد. پایین بودن سطح هزینه ها در این روش، این امکان را به شما می دهد تا زیباترین ایده ها را برای جشن و مراسم های خود سفارش دهید. علاوه بر مناسب بودن هزینه لازم برای این تکنیک، دست شما مشتریان عزیز در انتخاب رنگ و طرح بادکنک هم باز می باشد. به خاطر اهمیت و کاربرد زیاد روش نام برده، روز به روز بر تعداد ایده های جذاب آنها نیز افزوده می گردد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد