میز تولد از کجا اجاره کنیم ؟

دبیر دوشنبه 14 اسفند 1402 - 22:20
میز تولد از کجا اجاره کنیم ؟

این روزها، برگزاری مراسم تولد یا هر مراسم شادی، نیازمند تجهیزات خاصی است تا جلوه و رنگ و لعاب مجلس، بیشتر و بهتر شود. شاید در گذشته می‌شد یک مراسم تولد را ساده و خودمانی روی فرش و زمین هم برگزار کرد. اما نسل امروز، پذیرای چنین چیزی نیست. میز تولد، از ملزوماتی است که در هر جشن تولدی، به چشم می‌آید. اگر این مراسم در یک سالن مخصوص برگزار شود، حتما نیازمند یک میز است. البته در خانه هم می‌توان از این میز استفاده کرد. معمولا این نوع میز را باید اجاره کرد.

اگر قصد داشته باشیم مراسم تولد برگزار کنیم، احتمال این سوال را از خود می‌پرسیم که میز تولد از کجا اجاره کنیم. برای پاسخ به این سوال، بهتر است در ابتدا ببینیم که این میز چیست و به چه کاری می‌آید. پس همراه ما باشید.

میز تولد چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که از نام این میز مشخص است، میز تولد، میزی است که برای انجام مراسم تولد و گذاشتن کیک و هدایا از آن استفاده می‌شود. البته گاهی وقت‌ها نیز می‌توان برای گذاشتن گل و تزیینات تولد هم از آن استفاده کرد.

همان طور که یک مراسم نامزدی یا جشن عقد و عروسی می‌تواند خاص باشد، یک تولد هم می‌تواند برای صاحت آن، خاص باشد. به همین دلیل باید از هر نظر، ظاهر شیک و خاص پسندی داشته باشد. میز تولد هم یکی از وسایل مورد نیاز برای این مراسم است که می‌تواند جلوه زیبایی به اتاق تولد ببخشد. تصور کنید در یک تولد که همه چیز سر جای خود قرار دارد و کلی هزینه انجام شده است، میز تولد وجود نداشته باشد و از یک میز معمولی برای اینکار استفاده شود. در این صورت، چهره و جلوه مراسم، جور دیگری خواهد بود و مطمئن باشید مهمان‌ها  در مورد میز شما، با یکدیگر پچ پچ می‌کنند. به خصوص اگر در مراسم شما، آدم‌های ظاهربین دعوت باشند.

میز تولد، علاوه بر استفاده در تولد بچه‌ها، می‌تواند وسیله‌ای بسیار خوب برای تولد بزرگ‌ترها هم باشد. بسیاری از افرادی که در سن جوانی و میانسالی یا حتی کهنسالی، تولد می‌گیرند، استفاده از تشریفات خاص را، نسبت به برگزاری معمولی، بیشتر می‌پسندند.

راهنمای اجاره میز تولد

همیشه دقیقه نودی نباشید و پیش از اجرای مراسم، تجهیزات مورد نیاز را فراهم کنید. اگر می‌خواهید شب تولد از خودتان نپرسید که میز تولد از کجا اجاره کنیم، حتما از چند روز قبل، نگاهی به سایت‌های اجاره تجهیزات مراسم تولد و عقد و عروسی بیندازید. بسیاری از این سایت‌ها، تمامی وسایل و تجهیزات از جمله میز تولد را برای اجاره در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید  با توجه به تعداد مهمان‌ها، بزرگی کیک و میزان کادوهایی که قرار است روی میز چیده شود، میز مورد نظر خود را انتخاب و اجاره کنید.

برای اجاره میز تولد خود، باید در نظر بگیرید که قرار است چه چیزهایی روی آن قرار داده شود. اگر مجلس تولد شما جمع و جور و کوچک است، می‌توانید یک میز کوچک اجاره کنید. میز تولد برای قرار دادن هدایا و کیک روی آن به کار می‌رود. اما این در صورتی است که هدایا و کیک شما زیاد بزرگ نباشند. در صورتی که جشن تولد شما یک جشن تمام عیار و شلوغ است، مجبورید میز سرو کیک را جداگانه تهیه کنید. در هر صورت می‌توانید برای اجاره تجهیزات مورد نظر جشن تولد، از سایت‌های ارائه کننده خدمات در این زمینه، حتما دیدن کنید و میز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع میز تولد برای اجاره

اجاره میز تولد، فقط به میز کادو و کیک خلاصه نمی‌شود. برخی برای گرفتن تولد، مهمان‌های بسیار زیادی را دعوت می‌کنند. اگر تولد در خانه یا باغ شخصی انجام شود، مستلزم اجاره میز پذیرایی و میز گرد برای مهمان‌ها است. دقیق مثل یک تالار و باغی که قرار است برای مراسم عقد و عروسی چیده شود.

برای تولد و برگزاری مراسم، میزهای مختلفی وجود دارد که می‌توان متناسب با نوع جشن و تعداد میمهان‌ها، انتخاب و اجاره کرد.

قیمت اجاره میز تولد چقدر است؟

یکی از دغده‌های شما برای برگزاری مراسم تولد، هزینه است و این را هم خودتان خوب می‌دانید که برگزاری یک تولد ساده و کوچک، تا چه حد می‌تواند خرج پشت دستان شما بگذارد. اگر دغدغه شما، فقط میزان حجم کیک و تعداد میهمان‌ها بود، باز هم درگیری ذهنی شما کمتر از زمانی بود که به دنبال اجاره میز باشید و بگویید میز تولد از کجا اجاره کنیم. خرج و مخارج میوه و شیرینی و یا شام تولد به یک طرف و اجاره تجهیزاتی مانند میز تولد هم به یک طرف است.

قیمت اجاره میز تولد به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به ذکر چند مورد می‌پردازیم:

·        تعداد میز مورد نیاز

·        نوع میز مورد نیاز از نظر جنس. برخی از میزها با اینکه ظاهری زیبا دارند، اما پلاستیکی هستند و اجاره بالایی ندارند. اما برخی با توجه به چوب یا فلزی بودن، اجاره بالاتری دارند.

·        میزهای متنوعی برای اجاره وجود دارد که هر کدام می‌توانند به همراه سایر تجهیزات در کنارشان اجاره داده شوند. اگر میز مورد نظر، تجهیزات اضافه‌تری به همراه داشته باشد، مطمئنا اجاره بالاتری دارد.

·        بعضی از میزها، با توجه به بزرگی و نوع میز، حمل و نقل تخصصی و نصب دارند. از این رو، قیمت اجاره آنها به همراه هزینه حمل و نقل و هزینه نصب آنها می‌باشد.

نکات مهم به هنگام اجاره میز تولد

اجاره تجهیزات برگزاری مراسم تولد، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان انجام داد تا مراسم مورد نظر، خاص برگزار شود. اما بهتر است برای اجاره میز تولد و سایر تجهیزات، همیشه چند نکته مهم را در نظر بگیرید:

اول اینکه بهتر است میز تولد خود را از جایی اجاره کنید که انواع مختلف میز را داشته باشد. زیرا دست شما در انتخاب میز، بازتر خواهد بود.

دوم اینکه سعی کنید میز تولد را از جایی اجاره کنید که سایر تجهیزات مراسم را هم داشته باشد. برخی از میزها، با سایر تجهیزات ست هستند و می‌توانید همه را به یک شکل تهیه کنید.

نکته حائز اهمیت سوم این است که حتما به هنگام اجاره میز تولد، به نکات مهمی نظیر تعداد مهمان‌ها، بزرگی یا کوچکی کیک تولد، میزان کادوها و تم تولد خود، دقت کنید تا بعدا مجبور به اضافه کردن میز جدید، نشوید

و کلام آخر

اجاره میز تولد خود را به صورت اینترنتی انجام دهید تا هم در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده باشید و هم بتوانید گزینه‌های متعددی پیش روی خود داشته باشید و یکی را انتخاب کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد