ایده برای سفارش استند چوبی تم تولد

دبیر یکشنبه 12 آذر 1402 - 10:31
ایده برای سفارش استند چوبی تم تولد

جشن تولد برای همه ما یک مراسم خاص و به یاد ماندنی است که دوست داریم به بهترین شکل برگزار شود. مطمئنا هیچ جشنی بدون تزئینات و تشریفات کامل نیست. برای جشن تولد هم از وسایل دکوری و تزئینی زیادی می توان استفاده کرد تا حال و هوای مهمانی را تغییر داد. از آنجاییکه لوازم دکوری تولد فقط یکبار در سال استفاده می شود، بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند با اجاره لوازم تولد در هزینه های خود صرفه جویی کنند. یکی از لوازمی که می تواند در برگزاری مراسم تولد مورد استفاده قرار بگیرد، استند چوبی است که محل مناسبی برای قراردادن کیک و عکس گرفتن مهمانان است. در این مقاله سعی شده که به شما در انتخاب و سفارش استند چوبی تم تولد کمک شود.

برای این منظور، ما چندین ایده برای سفارش استند چوبی تم تولد شما در نظرگرفته ایم که می توانید از آنها الهام بگیرید. برخی از ایده‌ها عبارتند از:

 

  • استفاده از استند چوبی اعداد برای نشان دادن سن فرد صاحب تولد که به راحتی می‌توانید از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای تزیین یا سفارش این استند‌ها استفاده کنید. برای مثال، اگر تم تولد فرزند خود را باربی انتخاب کرده باشید، می‌توانید از رنگ صورتی و طرح گل برای استند اعداد در برگزاری مراسم تولدتان استفاده کنید.
  • استفاده از استند چوبی شکل‌دار برای نشان دادن موضوع تم تولد. می‌توانید از شکل‌هایی که مرتبط با تم تولد هستند برای سفارش استند چوبی استفاده کنید. برای مثال، اگر تم تولد مک کوئین باشد، می‌توانید از شکل ماشین‌ها برای استند چوبی استفاده کنید.
  • استفاده از استند چوبی نوشته‌دار برای نشان دادن پیام‌های تبریک یا دعوت در تشریفات مجالس نیز ایده مناسبی است. می‌توانید از کلمات یا جملاتی که مربوط به تم تولد هستند برای ساخت یا سفارش استند چوبی استفاده کنید. برای مثال، اگر تم تولد فوتبالی باشد، می‌توانید از نام یا شماره پیراهن ستاره های فوتبالی برای استند چوبی استفاده کنید.
  • استفاده از استند چوبی با بادکنک آرایی یکی دیگر از ایده هایی است که به زیباتر کردن فضای تولد کمک می کند. با سفارش استند چوبی که با بادکنک آرایی تزئین شده می توانید یک قسمت از خانه را با یک دکوراسیون زیبا برای دیزاین تولد تزئین کنید که با تم جشن تولدتان نیز هماهنگ باشد.

 

ایده برای سفارش استند چوبی تم تولد

برای انتخاب بهتر استند های چوبی برای برگزاری مراسم تولد می توانید به موارد زیر توجه کنید:

  • ایده برای سفارش استند چوبی تم تولد سبک و طرح استند ها باید با موضوع و دکوراسیون جشن شما سازگار باشد. برای مثال، اگر جشن شما سنتی و ایرانی است، می توانید از استند های چوبی با طرح های میناکاری، خاتم کاری، مشبک و گل و مرغ استفاده کنید. اما اگر جشن شما مدرن و شیک است، می توانید از استند های چوبی با طرح های ساده، هندسی، فرفورژه و مینیمال استفاده کنید.
  • اندازه و تعداد استند ها باید با فضای موجود و بادکنک آرایی حرفه ای و در کل صفر تا صد مراسم که قرار است در آن ها مورد استفاده قرار بگیرند، متناسب باشد. اگر فضای کمی دارید، می توانید از استند های نردبانی و چند طبقه استفاده کنید که فضای بیشتری را برای چیدمان گل ها و دیزاین تولد فراهم کنند. اما اگر فضای بیشتری دارید، می توانید از استند های بزرگتر و بلندتر استفاده کنید که حس جلال و شکوه را به جشن شما میبخشند.
  • در انتخاب ایده برای سفارش استند چوبی تم تولد جنس و کیفیت استند ها باید با شرایط محیطی و نوع گل ها یا بادکنک که قرار است در آن ها قرار بگیرند، منطبق باشند. اگر جشن شما در فضای باز و در معرض نور خورشید، باران و باد است، باید از استند های چوبی با روکش ضد آب و ضد خش استفاده کنید که مقاومت بیشتری داشته باشند. اما اگر جشن شما در فضای بسته و کنترل شده است، می توانید از استند های چوبی با روکش های مات، براق، رنگی و طرح دار استفاده کنید.

 

ایده برای سفارش استند چوبی تم تولد مناسب برای عکاسی

برای انتخاب استند مناسب برای عکاسی تولد، باید به چند نکته مهم دیگر هم توجه کنید:

  • استندها باید با لباس و آرایش شما و مهمانانتان ست باشند. اگر لباس و آرایش شما و مهمانانتان رنگی و شاد است، می توانید از استندهایی با رنگ های متنوع و طرح های جذاب استفاده کنید. اما اگر لباس، تم مجالس، تشریفات، آرایش شما و مهمانانتان ساده و ملایم است، می توانید از استندهایی با رنگ های یکنواخت، مات و طرح های ساده استفاده کنید.
  • استندها باید با ژست و حالت شما و مهمانانتان هماهنگ باشند. اگر شما و مهمانانتان دوست دارید ژست های شاد و سرگرم کننده بگیرید، می توانید از استندهایی با طرح های فانتزی، کارتونی، حیوانی و یا شخصیت های مورد علاقه تان استفاده کنید. اما اگر شما و مهمانانتان دوست دارید ژست های جدی و ساده تر بگیرید، می توانید از استندهایی با طرح های گل، شمع، عکس و یا نوشته های معنادار و زیبا استفاده کنید.

نتیجه گیری

 

همانطور که گفته شد ایده برای سفارش استند چوبی تم تولد بسیار است و شما همواره میتوانید انواع مختلف آن را از وب سایت معتبر امپراطور تشریفات به آسانی سفارش دهید و از امکانات و گزینه های بسیار متنوع آن ها مانند اجاره لوازم تولد، فینگر فود، دیجی، بادکنک آرایی، اجاره سیستم صوتی، اجاره وسایل تولد، بادکنک آرایی حرفه ای، میز مزه و غیره استفاده کرده و از مجالس خود لذت برده و خاطره ای بی نظیر برای خود و عزیزانتان بسازید.

 

 

 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد