سفارش استند کیک در تهران برای تزئین جشن تولد

دبیر شنبه 18 آذر 1402 - 13:31
سفارش استند کیک در تهران برای تزئین جشن تولد

معمولا افراد برای برگزاری مراسم تولد مقدماتی را فراهم می‌کنند تا به بهترین شکل این روز را جشن بگیرند. اغلب افراد را دعوت می‌کنند و سعی دارند کنار یکدیگر روز خاطره‌انگیزی را به وجود آوردند. مهم‌ترین بخش یک جشن تولد داشتن یک کیک زیبا است که هم به جشن زیبایی می‌دهد و هم کام مهمانان را شیرین می‌کند. اما کیک باید بر روی یک بلندی قرار بگیرد تا برای همه قابل مشاهده باشد. از این رو از استند کیک استفاده می‌شود و کیک روی آن قرار می‌گیرد. اگر شما در شهر بزرگ تهران هستید می‌توانید تا انتها همراه ما باشید تا درباره‌ی سفارش استند کیک در تهران برای تزئین جشن تولد مطالبی را خدمت شما عرض کنیم.

 

استند کیک

همان‌طور که قبل‌تر هم اشاره کردیم یکی از وسایلی که برای طراحی کیک استفاده می‌شود استند کیک است. استند‌های کیک در طرح و شکل‌های مختلفی وجود دارند و معمولا از یک پایه برخوردارند. با توجه به شکل و رنگ و حجم کیک مورد نظر می‌توان آن را سفارش داد. استفاده از استند کیک شکوه و زیبایی خاصی به کیک می‌دهد. می‌توان گفت استفاده از آن در یک جشن تولد ضروری است. مهم‌ترین مزیت استند کیک جلوگیری از بهم‌ریخته میز تولد و اشغال نکردن فضای زیاد است. روی استند می‌توان انواع کاپ کیک، ماکارون، شیرینی و شکلات نیز قرار داد که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

                  

مراحل انجام سفارش

شما برای سفارش انواع کاپ کیک می‌توانید به سایت امپراطور تشریفات مراجعه کنید و آن‌ها به شما مشاوره خواهند داد تا چه نوع کاپ کیکی را انتخاب کنید. در این سایت‌ها نمونه کارهایی نیز وجود دارد که با توجه به سلیقه‌ی خود می‌توانید انتخاب کنید تا دیزاین تولد را شیک کنید.

 

نحوه سفارش کاپ کیک

شما برای سفارش استند کیک در تهران برای تزئین جشن تولد می‌توانید به صورت آنلاین نیز اقدام کنید. روش آنلاین به این صورت است که پس از ثبت سفارش با توجه به طرح و سلیقه‌ی خود باید مبلغ آن را نیز آنلاین پرداخت کنید. پس از پرداخت مبلغ می‌توانید از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید.

 

نحوه محاسبه‌ی قیمت کاپ کیک

اگر می‌خواهید برای سفارش استند کیک در تهران برای تزئین جشن تولد اقدام کنید شاید دغدغه قیمت آن را نیز داشته باشید. بهتر است بدانید قیمت  تمامی محصولات با توجه به اندازه ضخامت محصول و طرحی که سفارش داده‌اید و همچنین بر اساس بودجه شما این قیمت محاسبه می‌شود. البته قیمت کارهای ثبت شده در سایت ثابت است. اگر بخواهید طرحی را تغییر دهید هزینه آن نیز تغییر می‌کند.

همچنین هزینه ارسال محصول برعهده‌ی مشتری می‌باشد.

 

مهم‌ترین ویژگی امپراطور تشریفات

در این تیم کارهای ویژه‌ای انجام می‌شود که آن را حرفه‌ای کرده است از جمله شامل موارد زیر است:

طراحی و ساخت اختصاصی در کم‌ترین زمان

طراحی رایگان

قیمت مناسب

پشتیبانی برخط و هرزمان

مشاوره دادن برای خرید بهتر

 

انواع استند کیک

استند کیک انواع مختلفی دارد که می‌توانید از آن‌ها در دیزاین مراسم در تهران استفاده کنید. یکی از آن‌ها استند چوبی است. امروزه استند چوبی بسیار پرطرفدار بوده و باعث زیباتر شدن دیزایین شما می‌شود. کیک‌خوری چوبی سبکی مدرن بوده و هرگز از مد می‌افتد.

کاربرد استند کیک چوبی

استند چوبی مهم‌ترین کاربرد آن تازه نگه‌داشتن کیک در زمان سرو است. به طور کلی می‌توان گفت یکی از شیک‌ترین ظرف‌ها برای سرو کیک استند کیک می‌باشد و در بازار در دو صورت درب‌دار و بدون درب موجود می‌باشد.

 

نکات مهم برای خرید پایه کیک چوبی

پایه‌دار بودن یا نبودن استند

برای انتخاب طرح استند می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود اقدام کنید. اما پیشنهاد ما برای به چشم آمدن استند پایه‌دار بودن آن است.

جنس استند

استند در بازار در جنس‌های مختلفی وجود دارد مانند چوبی، چینی، برنز،استیل و..که می‌توانید از آن استفاده کنید. اما استند چوبی به دلیل داشتن عمر طولانی هر روز بر طرفدارانش اضافه می‌شود.

شکل و رنگ کیک خوری

سفارش استند کیک در تهران برای تزئین جشن تولد دارای طرح‌های مختلفی است مانند دایره، مربع و مستطیل و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتما توجه کنید که اندازه کیک با استند کیک مطابقت داشته باشد.

 

سخن آخر

در این مقاله در رابطه با سفارش استند کیک در تهران برای تزئین جشن تولد مطالبی بیان شد تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. امروزه به یادماندنی کردن مراسمات برای افراد بسیار مهم است و سعی می‌کنند از بهترین تزیینات استفاده کنند. پیشنهاد سپردن تمامی تشکیلات مراسم خود به امپراطور تشریفات است تا بهترین نحو آن را اجرا کنند. امیدواریم از مطلب استفاده کافی برده باشید و برای شما سودمند بوده باشد. سپاس از همراهی شما.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد