چطور با اجاره لوازم تولد، یک جشن تولد فوق العاده برگزار کنید

دبیر سه شنبه 9 آبان 1402 - 16:22
چطور با اجاره لوازم تولد، یک جشن تولد فوق العاده برگزار کنید

جشن تولد فقط برای بچه ها مهم نیست. همه ما می خواهیم روز تولدمان را طوری برنامه ریزی کنیم که یک خاطره به یادماندنی شود. اما برنامه ریزی برای یک جشن بزرگ ممکن است دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کند، به خصوص اگر تعداد مهمانان تان زیاد باشد. در این مقاله می خواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم که چطور اجاره لوازم تولد می تواند کار شما را راحت تر کند و به شما کمک کند جشن تولدتان را خاص تر و به یاد ماندنی تر کنید.

 

چطور برای جشن تولد برنامه ریزی کنیم؟

اگر می خواهید مهمانی تولدتان در کمترین زمان ممکن برنامه ریزی و آماده شود، مراحل زیر را دنبال کنید:

یک تم انتخاب کنید

انتخاب تم اولین قدم برای مهیا کردن مقدمات جشن تولد است. برای انتخاب تم به موضوع مورد علاقه تان فکر کنید. شاید دوست دارید در یک قلعه زیبا، جشن تولدی برای شاهزاده خانم کوچک تان بگیرید یا در عرشه کشتی دزدان دریایی مهمانی تولد پسرتان را برگزار کنید. پس از انتخاب تم باید با اجاره لوازم تولد متناسب با آن، تزئینات مهمانی را طوری بچینید که تم مورد نظرتان همه جا به چشم بیاید.

غذا و کیک سفارش دهید

هیچ جشنی بدون خوراکی های خوشمزه کامل نمی شود. مرحله بعدی برای برنامه ریزی جشن تولد، سفارش غذا و کیک است. اگر تعداد مهمانان تان زیاد است می توانید با اجاره لوازم تولد مخصوص پذیرایی غذا همه چیز را آماده کنید.

چند بازی و  سرگرمی ترتیب دهید 

بازی و سرگرمی جزء جدایی ناپذیر هر جشن تولدی است. از وسایل بازی بادی برای جشن تولد کودکان گرفته تا پروژکتور و پرده نمایش برای سرگرم کردن بزرگسالان، لوازم تولد سرگرم کننده متنوعی وجود دارد که می توانید برای شب مهمانی تان آنها را اجاره کنید تا همه از جشن شما لذت ببرند.

 

اجاره کدام لوازم تولد برای جشن شما مناسب است؟

لوازم تولدی که می توانید برای برگزاری یک جشن تولد فوق العاده اجاره کنید، بسیار متنوع است. این لوازم به شما کمک می‌کند تا میزبانی جشن تولد تان را خاص تر کنید!

 

تزئینات تم تولد

لوازم تزئینی که هماهنگ با تم انتخابی تان باشد یکی از ضروری ترین لوازم تولد است که می توانید آنها را برای تزئین میز، دیوار، سقف و حتی لباس هایتان اجاره کنید. انواع گل، شمع، چراغ LED، جعبه های هدیه و کاغذهای رنگی از جمله وسایل تزیینی پرمصرف در جشن تولد هستند.

بسیاری از تزیینات مهمانی نیز به تم انتخابی شما بستگی دارد. مثلا، اگر تم مهمانی شما، کریسمس باشد نیاز به توپ های آویز رنگی، بابانوئل، درخت کریسمس و هرچیز دیگری مرتبط با آن دارید.

فقط باید خلاق باشید و از آن لذت ببرید!

 

اجاره میز و صندلی از اصلی ترین لوازم تولد

اجاره میز و صندلی برای جشن تولد همیشه ضروری نیست. اما اگر تعداد مهمانان زیاد باشد یا قصد داشته باشید مهمانی را در فضای باز برگزار کنید، اجاره میز و صندلی فضای راحت تری را برای مهمانان تان بوجود می آورد.

نوع میز و صندلی که اجاره می کنید به کاربرد آن بستگی دارد. مثلا اگر برای استراحت مهمانان و پذیرایی از آنها در طول مهمانی میز و صندلی می خواهید بهتر است میزهای کوچک چهارنفره با صندلی های دور انها را اجاره کنید. اما اگر برای سرو غذا به میز و صندلی نیاز دارید باید میز بزرگ ۱۲ نفره همراه با صندلی های تکی به تعداد مهمانان اجاره کنید. در این صورت، باید بدانید که چه تعداد میهمان در جشن تولدتان شرکت می کنند تا تعداد صحیح میز و صندلی را سفارش دهید.

برای انتخاب بهترین مدل میز و صندلی، حتما به شکل آنها توجه کنید. مثلا میز گرد، مربع و مستطیل از نظر فضایی که اشغال می کنند با هم متفاوت هستند.

اجاره لوازم تولد حتما باید با توجه به اندازه و شکل فضای مهمانی شما باشد تا جای کافی برای فعالیت های دیگر وجود داشته باشد.

 

 

اجاره لوازم نورپردازی برای تولد

نورپردازی خوب می تواند شب مهمانی تولد شما را باشکوه تر کند. لوازم نورپردازی برای جشن تولد طی سال های اخیر بسیار متنوع تر شده اند. نورپردازی خلاقانه مهمانی تولد، حال و هوای خاصی به جشن می بخشد و آن را هیجان انگیزتر می کند. برای اجاره لوازم نورپردازی تولد می توانید از بین رنگ ها و سبک های مختلف، مناسبت ترین گزینه را انتخاب کنید. بسته به حال و هوا یا رنگ‌هایی که به آنها علاقه مندید، چراغ های رنگی، رقص نور، گوی های آینه ای، چراغ های ریسه ای و وسایل متعدد دیگری وجود دارد که جشن شما را لذت بخش تر می کند.

 

اجاره لوازم صوتی

تجهیزات صوتی مناسب لحظات شاد و مفرحی را برای مهمانان تان فراهم می کند. از بین لوازم صوتی تولد، اجاره باندهای فلش خور، میکروفون، باند و بلندگوی بزرگ بیشترین کاربرد را دارد.

 

اجاره لوازم جانبی تولد

گاهی اوقات لوازم جانبی کوچک و ساده می توانند لحظات تولد شما را به یاد ماندنی تر کنند. اجاره لوازم جانبی تولد مانند دستگاه های مه پاش ، دستگاه های حباب ساز ، پاپرهای پاپ کورن ، دستگاه های مخروط برفی ، و سایر وسایل سرگرمی، جشن شما را برای مهمانان لذت بخش تر می کند.

 

چرا اجاره لوازم برای جشن تولد بهتر از خرید آنها است؟

اجاره لوازم تولد یک روش مقرون به صزفه برای برگزاری جشن تولد است. به جای خرید تعداد زیادی لوازم و تزیینات که ممکن است فقط یک بار از آنها استفاده کنید، می توانید به سادگی آنها را برای مدت زمان کوتاهی اجاره کنید و هزینه بسیار کمتری بپردازید.

علاوه بر این، اگر با متخصصین حرفه ای که تجربه زیادی در برگزاری جشن تولد دارند مشورت کنید می توانند در اجاره لوازم تولد مناسب به شما کنند.

شرکت هایی که لوازم تولد را اجاره می دهند، معمولا لیست وسایل مورد نیاز را از شما گرفته و در تاریخ و زمان مورد نظر در محل به شما تحویل می دهند.  

شما سزاوار جشن تولدی هستید که سالها آن را به خاطر بسپارید. برای اجاره لوازم جشن تولد متنوع که این روز خاص را برای شما هیجان انگیزتر می کند با ما تماس بگیرید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد