چطور بهترین نوع بادکنک و لوازم جانبی آن را برای بادکنک آرایی حرفه ای انتخاب کنیم؟

دبیر یکشنبه 21 آبان 1402 - 22:13
چطور بهترین نوع بادکنک و لوازم جانبی آن را برای بادکنک آرایی حرفه ای انتخاب کنیم؟

هیچ جشن و مراسمی بدون بادکنک، کامل نخواهد بود. با وجود اینکه همه ما تصور می کنیم بادکنک آرایی حرفه ای فقط برای برگزاری مراسم تولد کاربرد دارد اما تعجب می کنید اگر بدانید که برای دیزاین مراسم در تهران مثل جشن نامزدی، عقد و حتی عروسی نیز بادکنک آرایی حرفه ای سفارش داده می شود.

نکته مهم، انتخاب نوع مناسب بادکنک برای مهمانی شما است که می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر بودجه محدودی برای تدارک تشریفات مجلس تان داشته باشید.

در این مقاله به مهم ترین نکاتی که باید هنگام سفارش بادکنک آرایی حرفه ای و لوازم جانبی آن توجه کنید، می پردازیم.

 

انتخاب نوع بادکنک مناسب برای بادکنک آرایی حرفه ای

 اولین نکته برای سفارش بادکنک آرائی، انتخاب مناسب ترین نوع بادکنک است. اگر با انواع مختلف آن آشنا نیستید، ادامه مقاله را بخوانید:

 1. بادکنک آرائی مراسم در تهران با لاتکس

بادکنک های لاتکس رایج ترین مدل برای بادکنک آرائی مراسم مختلف به خصوص جشن تولد هستند. این نوع بادکنک ممکن است از لاستیک، لاتکس، پلی کلروپرن یا پارچه نایلونی تولید شده باشد. تمان این مواد الاستیک هستند و طوری طراحی شده اند که هوا را جذب کرده و تا 5 برابر بیشتر از اندازه معمولی خود منبسط شوند.

بادکنک های لاتکس معمولی را نباید با بادکنک های لاتکس هلیومی اشتباه گرفت. اگرچه بادکنک های معمولی لاتکس می توانند با هلیوم پر شوند، اما به اندازه بادکنک های لاتکس هلیومی دوام نمی آورند. اگر به دنبال اجاره لوازم تولد ارزان هستید توصیا می کنیم بادکنک آرایی حرفه ای با بادکنک لاتکس را برای مراسم تان سفارش دهید.

 

2. بادکنک آرائی مراسم با لاتکس هلیومی

بادکنک های لاتکس هلیومی مخصوص باد کردن با هلیوم طراحی شده اند. بهترین مزیت بادکنک آرایی حرفه ای با بادکنک های لاتکس هلیومی این است که دوات بیشتری نسبت به بادکنک های معمولی دارند. زیرا این ماده برای جلوگیری از خروج هلیوم از بادکنک ساخته شده است.

اگر بادکنک لاتکس معمولی را با هلیوم باد کنید، حدود 8 تا 10 ساعت آن را نگه می‌دارد، در حالی که بادکنک لاتکس هلیوم می‌تواند تا 4 روز گاز هلیوم را در خود نگه دارد. بنابراین، برای مراسمی که قرار است بادکنک های شناور را چند روز قبل از مهمانی آماده کنند، بادکنک آرایی در تهران با بادکنک هلیومی ایده آل است.

 

3. بادکنک آرایی حرفه ای با مدل فویلی 

عمر بادکنک های فویلی نسبت به بادکنک های لاتکس و هلیومی بیشتر است. بادکنک های فویلی وقتی باد می شوند می توانند یک هفته تا دو هفته کامل دوام بیاورند. آنها همچنین نسبت به دو نوع اول کمتر می ترکند.

از طرف دیگر، بادکنک های فویلی خاصیت ارتجاعی کمتری دارند، بنابراین، اگر هوا گرم و سرد شود ممکن است پاره شوند. مانند بادکنک های لاتکس، بادکنک های فویلی را نیز می توان با هلیوم پر کرد.

 

انتخاب اندازه و شکل بادکنک برای سفارش بادکنک آرایی حرفه ای

آیا به بادکنکی نیاز دارید که بتوانید آن را به شکل حیوانات مختلف درآورید یا بهودنبال یک شکل خاص هستید؟ توجه داشته باشید که بادکنک های لاتکس، الاستیک و محکم هستند و می توان به آنها شکل داد. از طرف دیگر، بادکنک های فویلی معمولاً دارای اشکال و اندازه ثابتی هستند.

بادکنک های فویلی به شما این امکان را می دهند که طرح مورد نظرتان را به صورت آماده سفارش دهید. طرح این نوع بادکنک می تواند متناسب با تم مراسم تولد یک شکل پیچیده مثل قصر سیندرلا یا یک شکل ساده مثل دایره باشد. در عین حال بادکنک های لاتکس می توانند به هر شکل و تعدادی کنار هن قرار گیرند و بیشتر تشریفات بادکنک آرایی حرفه ای با استفاده از این نوع بادکنک انجام می گیرد.

 

انتخاب تعداد و براورد قیمت بادکنک آرایی حرفه ای

آیا قصد دارید بادکنک ها را با هلیوم باد کنید یا هوای معمولی؟ آیا از بادکنک های لاتکس استفاده می کنید یا هلیومی؟ بادکنک های لاتکس به طور کلی ارزان تر از بادکنک های فویلی هستند، اما بادکنک های فویلی با توجه به اینکه عمر طولانی تری از بادکنک های لاتکس دارند، احتمالا برای بادکنک آرائی کارآمدتر باشند.

اگر قصد دارید از بادکنک های تان مجددا استفاده کنید، خرید بادکنک های فویلی، اگرچه کمی گران تر است، اما در طولانی مدت گزینه بهتری باشد.

 

زمان اجاره وسایل تولد و بادکنک آرائی با توجه به دوام بادکنک ها

بادکنک ها بسته به نوع شان می توانند از چند روز تا چند هفته باد کرده بمانند. اگر در حال برنامه ریزی یک مراسم بزرگ هستید که باید از چند هفته قبل، صفر تا صد مراسم را آماده کنید، خرید بادکنک فویلی بهتر است تا بتوانید بادکنک را زودتر آماده کنید و نگران کم شدن باد آن نباشید.

بادکنک های استاندارد لاتکس حدود 8 تا 10 ساعت دوام می آورند که برای بادکنک آرایی مراسم تولد، افتتاحیه و اختتامیه یا همایش ها و سمینارها مناسب ترند.

 

اجاره لوازم جانبی بادکنک آرایی

برای بادکنک آرایی حرفه ای از لوازم جانبی مختلفی استفاده می شود که برخی از آنها را به شما معرفی می کنیم:

چوب و پایه بادکنک

اجاره این لوازم تولد معمولا برای بادکنک آرائی با بادکنک های لاتکس انجام می شود. چوب ها و پایه ها به بادکنک هایی که با هلیوم پر نشده اند وصل می شوند تا آنها را معلق نگه دارند. چوب ها و پایه ها در بسته بندی های مختلفی عرضه می شوند و جزو مقرون به صرفه ترین لوازم جانبی بادکنک هستند. اگر آنها را با اسپری رنگ کنید، جذابیت بیشتری به بادکنک آرائی می دهند.

روبان ها

از ربان ها برای تزئین بادکنک های لاتکس و هلیوم استفاده می شود. روبان‌ها در انتهای بادکنک اضافه می‌شوند و معمولا با حالتی مارپیچی از بادکنک آویزان می شوند. خرید ربان یک راه مقرون به صرفه برای زیباتر کردن دکوراسیون مهمانی بدون صرف هزینه زیاد است.

خرید باکنک طرحدار یا چاپ سفارشی روی بادکنک

اگر به تنوع بیشتری برای بادکنک آرائی حرفه ای نیاز دارید می توانید بادکنک های طرح دار یا بادکنک هایی که روی آنها پیام خاصی مثل تولدت مبارک چاپ شده، سفارش دهید. برخی از موسسات اجاره لوازم تولد، روی هر دو نوع بادکنک لاتکس و فویلی طرح‌ها، پیام‌ها و شکل های سفارشی نیز چاپ می کنند که می تواند برای زیباتر کردن دکوراسیون مراسم شما ایده ال باشد.

 

از کجا سفارش بادکنک آرایی حرفه ای در تهران بدهیم؟

در سایت امپراطوره تشریفات می توانید انواع لوازم مورد نیاز برای تولد و سایر مراسم های خود را سفارش دهید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد