تشریفات برای سورپرایز تولد شوهر

دبیر چهارشنبه 10 آبان 1402 - 16:08
تشریفات برای سورپرایز تولد شوهر

آیا می خواهید همسرتان را در روز تولدش سورپرایز کنید و از خودتان می پرسید که چگونه تشریفات مناسب برای برگزاری این جشن را آماده کنید؟ شاید هنوز تصمیم نگرفتید که تم رنگی جشن تولدتان باید چگونه باشد، یا هنوز نمی دانید وسایل و لوازم جشن تولد را چگونه سفارش دهید؟ ما نگرانی شما را درک می کنیم. تشریفات مناسب باعث می‌شود که یک جشن واقعاً شیک و خاص برگزار شود طوریکه مهمانان هرگز آن را فراموش نکنند. ما اینجا هستیم تا به سوالات شما درباره تشریفات جشن تولد پاسخ دهیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید!

 

ایده های خلاقانه برای تشریفات جشن تولد

برگزاری مراسم تولد با تزئینات و تشریفات جذاب می تواند مهمانان شما را شگفت زده و خوشحال کند. یکی از بهترین راه ها برای سورپرایز کردن شوهرتان در روز تولدش نیز اجاره لوازم تولد شیک و لاکچری است. برای اینکه بتوانید بهترین جشن تولد را برای همسرتان بگیرید ما به شما چند ایده خلاقانه پیشنهاد می دهیم:

 

ورودی جشن تولد را تزئین کنید

ورودی فضای تولد اولین فرصت شما برای تحت تاثیر قرار دادن مهمانان تان است. فقط با چند تزیین ساده، مانند یک تابلوی خوش آمدگویی و یک دسته گل یا بادکنک آرایی تولد، حال و هوای فضای شما را برای برگزاری مراسم تولد مهیا می کند و مهمانان شما را در هنگام ورود به خانه غافلگیر و خوشحال می کند. در واقع، شما باید تشریفات تولد را از همان ورودی خانه طوری اجرا کنید که به یادماندنی باشد.حالا می توانید فضای مهمانی را با یک دکوراسیون ساده که برای تغییر روحیه مهمانان مناسب است، متحول کنید.

 

بادکنک آرایی، استریمر و تشریفات دیگر را سفارش دهید

یکی از راه های محبوب و همیشه شیک برای تزیین مراسم تولد بادکنک آرایی است. بادکنک های لاتکس یا فویلی به همراه استریمر و یک پرده یا تابلوی فویلی همراه با دیوار بادکنکی، دسته گل بادکنکی، یا طرح های خلاقانه دیگر می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

وسایل دود و مه و نورپردازی برای تولد

با دستگاه پخش کننده دود و نورپردازی، مهمانان خود را در مراسم جشن تولد هیجان زده کنید. پخش کردن دود همراه با چراغ های رنگارنگ و رقص نور که با تم مهمانی شما مطابقت دارد در کنار یک موسیقی عالی، جشن تولد را برای مهمانان شما فوق العاده به یاد ماندنی می کند.

 

تشریفات غذا

بوفه و میز غذا فقط برای سرو و خوردن غذا نیستند، بلکه می توانند در نوع خود برای آماده سازی تشریفات تولد به کار رود. ایده های زیادی برای تزیین میز تولد برای سورپرایز کردن شوهرتان وجود دارد. بیایید برخی از آنها را با شما به اشتراک بگذاریم:

 

شمع و گل برای تزئین میز غذای شیک

گل و شمع همیشه می توانند برای داشتن محیطی زیباتر و صمیمی تر، مورد استفاده قرار گیرند. دسته گل های تازه و شمع های واقعی که رنگ آنها با تم تولد هماهنگ باشد و به تزئینات قسمت های دیگر، به خصوص بادکنک آرایی ورودی، بیاید یکی از بهترین تشریفات برگزاری مراسم تولد اس

 

تشریفات تزئین میز کیک تولد

یکی از ایده های تزیین تولد مورد علاقه همه ما زمانیکه جشن تولد را در خانه برگزار میکنیم، تزئین میز کیک تولد است. علاوه بر قرار دادن کیک تولد، می توان شکلات، شیرینی و خوراکی های مختلف را روی میز اضافه کنید تا یک میز دسر تولد داشته باشید که یک فضای به یادماندنی و فوق العاده ایجاد می کند. کیک تولد را روی ظروفی با پایه بلند قرار دهید و شکلات های رنگارنگ را در ظرف های شیشه ای بریزید.

برای تزئین بیشتر، از دستمال سفره و بشقاب های کوچک کیک خوری که تم جشن تولد روی آنها چاپ شده استفاده کنید. گل آرایی و بادکنک آرائی را فراموش نکنید. اگر می خواهید یک ایده خلاقانه به کار ببرید، می توانید یک نمایشگر LED در پس‌زمینه قرار دهید و کلیپ ها و موزیک های مختلف را روی آن پخش کنید.

 

گل آرایی و طاق نمای گل

گل آرایی و طاق نمای گل یکی از بهترین ایده ها برای برگزای جشن تولد با تشریفات مناسب است. با تدارک دیدن گل های تازه و خوشبو هم فضای مهمانی را متحول می کنید و هم به مهمانان جشن تولدتان فرصت می دهید تا عکس‌های فوق العاده ای بگیرند. فقط چند طاق نمای گل می تواند جشن تولد شوهرتان را از حالت کسل کننده و بی روح به یک تولد پر جنب و جوش و سرزنده تبدیل کند.

 

نورپردازی خلاقانه و رقص نور

اگر قرار است یک مهمانی همراه با رقص و شادی برگزار کنید، نورپردازی خلاقانه راهی عالی برای هیجان انگیز تر کردن مراسم است. سعی کنید رقص نور را با موسیقی هماهنگ کنید یا از توپ دیسکو و تزئینات آویزان استفاده کنید تا نورپردازی را در کل مهمانی داشته باشید.

 

یک میز عکس خاطره بسازید

گوشه ای از اتاق را به یک غرفه عکس با ارزش تبدیل کنید . می توانید روی یک بنر تابلو که بادکنک آرائی شده، عکس های جدید و قدیمی از خودتان و همسرتان را بچسبانید تا او را سورپرایز کنید. فراموش نکنید که گل آرایی و نورپردازی میز خاطره اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

اجاره دیجی در تهران را فراموش نکنید

هیچ جشن تولدی بدون موزیک های شاد و هیجانی کامل نیست. حتی اگر بهترین تزیینات، نورپردازی و دکور جشن تولد را سفارش دهید و تمام تشریفات را رعایت کنید، باز هم باید با پخش موسیقی شاد، مهمانان را خوشحال کنید. با اجاره دیجی می توانید مطمئن باشید که تمام تشریفات مربوط به موزیک و موسیقی رعایت می شود. دیجی ها معمولا همراه با تجهیزات موسیقی مثل باند و آمپلی فایر، تمام وسایل تولد برای نورپردازی را نیز همراه خود می آورند.

 

تابلوی خاطره نویسی به دیوار بچسبانید

روی یکی از دیوارهای خانه تانف یک تابلوی خاطره نویسی نصب کنید و از مهمانان بخواهید که به افتخار جشن تولد همسرتان، یک جمله به او تقدیم کنند و نام شان را بنویسند. در پایان مهمانی از دیدن پیام‌های صمیمانه، نقاشی‌های خنده دار و هر چیز دیگری که ممکن است حتی به آن فکر نکرده باشید، سورپرایز می شوید.

 

از کجا تزیینات جشن تولد تهیه کنیم؟

شما می توانید هر نوع تشریفات شیک و جذابی که برای تولد نیاز دارید از بادکنک آرایی، گل آرایی و اجاره دیجی در تهران گرفته تا رزرو کردن یک مکان آماده برای برگزاری مراسم تولد را در سایت امپراطور تشریفات پیدا کنید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد