بهترین ایده سفارش ظروف فینگر فود در تهران برای چیدن میز جشن تولد

دبیر پنجشنبه 9 آذر 1402 - 14:58
بهترین ایده سفارش ظروف فینگر فود در تهران برای چیدن میز جشن تولد

آیا در فکر برگزاری مراسم تولد فوق العاده برای خودتان یا یکی از نزدیکان تان هستید؟ پس حتما برای میز غذای جشن تان به دنبال ایده می‌ گردید. این پست به شما کمک می کند تا چیدمان ظروف فینگرفود را به نقطه کانونی دکوراسیون مهمانی خود تبدیل کنید.

ایده‌های مختلفی برای چیدمان میز غذا در هر مناسبتی وجود دارد و دیزاین میزها در مناسبت های مختلف مثل جشن‌های تولد یا عروسی با هم متفاوت است. مزیت سفارش ظروف فینگر فود در تهران این است که به راحتی می‌توان آن‌ها را در خانه روی میز چید و با بودجه کمی یک دیزاین تولد بسیار دیدنی طراحی کرد.

با سفارش ظروف فینگر فود در تهران می توانید دیزاین شیک و مدرنی بروی میز غذای مهمانی در خانه تان، داشته باشید و به جای میز غذای جشن سنتی، از ترکیب 80 درصد غذای سرد و 20 درصد غذای گرم روی میز غذا استفاده کنید تا کار را برای خودتان راحت‌تر کنید.

برای 80 درصد غذای سرد، سفارش انواع فینگر فود - مانند سیخ مرغ، پاستا یا سالاد – را در نظر بگیرید که سرو کردن آنها در ظروف فینگر فود بسیار آسان است. حتی اگر کل فینگر فودها را یکجا سفارش داده اید، می توانید درست قبل از ورود مهمانان، چند دقیقه وقت بگذارید و همه آنها را در ظروف فینگر فود مثل بشقاب‌ها، کاسه‌ها و شوترهای کوچک تقسیم کنید.

اگر برای دیزاین میز مزه جشن تولدتان نیاز به ایده دارید، با چیدن میز جشن تولد به روش هایی که در ادامه مقاله به شما آموزش می دهیم، تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای مهمانان تان فراهم کنید.

 

انواع چیدمان فینگر فود در ظروف

دلیل شیک بودن بیشتر میزهای غذا در مناسبت های رسمی این است که از چند قانون ساده پیروی می کنند: دسته بندی غذا ها به چند گروه و چیدمان آنها در ردیف ها و طبقات مختلف.

شما هم می توانید با سفارش ظروف فینگر فود در تهران از این سبک چیدمان پیروی کنید:

 

دسته بندی ظروف فینگر فود به چند گروه

اگر به عکس های زیر دقت کنید متوجه خواهید شد که منو به صورت گروهی ارائه شده است. یعنی در هر بشقاب فقط یک نوع غذا. این یک قانون ساده است اما فوراً ظاهری تمیز، مشخص و مرتب به میز غذای مهمانی شما می بخشد.

چیدمان ظروف فینگر فود در چند ردیف

روش بعدی این است که فینگر فودها در ظروف جداگانه قرار داده شده و به صورت ردیفی چیده شوند. این روش چیدمان، نه تنها ظاهری مدرن و حرفه‌ای به میز مزه می‌دهد، بلکه به مدیریت بهتر چیدمان یکسان غذاها در سر تا سر میزها نیز کمک می‌کند.

 

چیدمان طروف فینگر فود در چند طبقه

روش دیگر این است که از طبقات مختلف استفاده کنید. اگر همه ظروف فینگر فود روی میز در یک سطح باشد، میز مزه خیلی شیک به نظر می رسند، بنابراین مطمئن شوید که با هنگام سفارش ظروف فینگر فود در تهران، ظروف پایه دار را نیز به لیست خود اضافه کنید.

 

انواع ظروف فینگر فود

ظروف فینگرفود برای چیدمان غذاهای کوچک و انگشتی مناسب هستند. با سفارش ظروف فینگر فود در تهران می توانید به ساده‌ترین شکل ممکن، غذاهای انگشتی را در قسمت های مختلف میز مزه یا میز غذا بچینید تا ظاهر آنها عالی به نظر برسد.

 

فنجان های ظروف فینگر فود

فنجان‌های پلاستیکی برای سرو تنقلات، سالادها و غذاها مناسب هستند. 

شما می‌توانید انواع سالادهایی مانند سالاد اولویه و سالاد فصل را در این فنجان ها بریزید و برای چیدمان میز غذا، خلاقیت بیشتری به خرج دهید.

 

قاشق های ظروف فینگر فود

گزینه دیگر این است که فینگر فودها را در ظروفی با قاشق سرو زیبا سرو کنید. اگر ظروف فینگر فود قاشق دار را به صورت ردیفی بچینید، عالی به نظر می رسند. 

 

 

 

سیخ ها

به سیخ کشیدن غذاهای مهمانی با سیخ های پر از سس، راه بسیار ساده ای است که میهمانان خود را با یک چیدمان غیرمعمول شگفت زده کنید. مطمئنا آنها از خوردن لقمه های خوشمزه یا خوش طعم در سیخ های کوچک استقبال می کنند.

 

بشقاب های سرو یکبار مصرف

وقتی تصمیم گرفتید با سفارش ظروف فینگر فود در تهران، دیزاین تولد را زیباتر کنید، بشقاب های سرو یکبار مصرف را فراموش نکنید. اگر آنها را در ردیف های مرتب بچینید، این بشقاب های مربعی و مستطیلی پلاستیکی به عنوان ظرف سرو غذا روی میز جشن تولد واقعا عالی هستند. ظروف فینگر فود پلاستیکی برای جشن تولد کودکان نیز بسیار عالی هستند، زیرا نمی شکنند و کاملا ایمن هستند. 

بشقاب های سرو را می توانید در طبقات مختلف بچینید. برای اینکه راحت تر بشقاب ها را در چند طبق بگذارید می توانید پایه های طلقی یا طرح دار را سفارش دهید.

 

بشقاب های ظروف فینگر فود طرح دار

اگر بودجه بیشتری دارید، یا غذای خود را برای تعداد بسیار بیشتری سرو می کنید، ممکن است بخواهید مجموعه ای از لوازم جانبی پلاستیکی طرح دار را سفارش دهید.این طرح ها می توانند با تم جشن تولد شما نیز هماهنگ شود و دیزاین تولد شما را بهتر کنند.

 

 

 

ظروف فینگر فود شیشه ای

یکی دیگر از ظروف فینگر فود برای سفارش در تهران که می توانید برای سرو غذای مهمان از آنها استفاده کنید، ظروف شیشه ای است. معمولا دسرها را می بینید که در شیشه ها سرو می شوند، اما سالادهای خوش طعم را نیز فراموش نکنید. آنها برای پاستا، سالاد الویه یا حتی سالادهای معمولی عالی هستند.

اگر برای برگزاری مراسم تولد کودک یا جشن دندانی نوزاد می خواهید فینگر فود سفارش دهید، در سفارش ظروف فینگر فود شیشه ای شک نکنید. شما می توانید با یک بند تزئینی نام نوزاد یا نام کودکتان را به این ظروف متصل کنید تا دیزاین میز مزه شما فوق العاده شود.

 

مجموعه امپراطوره تشریفات انواع ظروف فینگر فود را برای شما آماده کرده تا با سفارش آنها دیزاین جشن تولد خود را به بهترین شکل ممکن تزئین کنید.

 

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد