5 مرحله برای برگزاری مراسم تولد مثل یک حرفه ای

دبیر یکشنبه 14 آبان 1402 - 07:43
5 مرحله برای برگزاری مراسم تولد مثل یک حرفه ای

چند روز بیشتر به روز تولدتان نمانده و به دنبال برگزاری مراسم تولد ویژه ای برای خودتان هستید؟ همه ما می دانیم که کل فرآیند برنامه ریزی جشن تولد خیلی هیجان انگیز و سرگرم کننده است، اما گاهی اوقات اجاره لوازم تولد واقعا سخت می شود. به خصوص اگر ندانید چگونه برای برگزاری مراسم تولد برنامه ریزی کنید.

برای اینکه جشن تولدتان را در بهترین شرایط برگزار کنید، می خواهیم به شما کمک کنیم. ما به هر سوالی که ممکن است در طول فرآیند برنامه ریزی برایتان پیش بیاید، پاسخ دادیم تا جشن تولدتان را مانند یک حرفه ای برنامه ریزی کنید.

 

1. تم جشن تولدتان را انتخاب کنید

هیچ چیز به اندازه انتخاب یک تم عالی، جشن تولدتان را فوق العاده نمی کند. می‌توانید تم‌های رایجی را انتخاب کنید که همه آن‌ را دوست داشته باشند یا یک تم خیلی خاص که در مورد خودتان و علایق تان باشد.

انتخاب تم به شما کمک می کند تا ایده بهتری برای برگزاری مراسم تولد ، بادکنک آرایی، تزئین میز غذا و حتی انتخاب لباسی که می خواهید بپوشید، داشته باشید.

 

2. غذای جشن تولد

انتخاب نوع غذا برای جشن تولد تاحدودی به محل برگزاری آن بستگی دارد. مثلا باربیکیو برای برگزاری مراسم تولد در فضای باز انتخاب مناسب تری است. اما غذای مناسب برای یک جشن تولد شیک، می تواند ترکیبی از غذاهای سنتی و مدرن باشد. اما اگر به دنبال سرو غذایی هستید که با تم و سبک مهمانی تان مطابقت داشته باشد، سفارش فینگر فود در تهران را به شما پیشنهاد می دهیم.

فینگرفودها، غذاهایی هستند که هم سرو کردنشان راحت است و هم به راحتی برداشته و خورده می شوند. مهمان‌ها می توانند در حالیکه ایستاده اند، راه می‌روند، یا حتی می رقصند، از خوردن غذا لذت ببرند.

اما اگر به برگزاری مراسم تولد با غذاهای اصلی سنتی فکر می کنید باید به فکر اجاره لوازم تولد بیشتری باشید. زیرا برای سرو غذا نیاز به چیدن آنها روی میز و همچنین چیدن صندلی هایی برای مهمانان تان باشد که برای خوردن غذا روی آن بنشینند.

 

3. کیک تولد

واضح است که شما باید یک کیک تولد داشته باشید! این سنتی است که اکثر مهمانان در جشن تولد انتظار آن را دارند. و بیایید صادق باشیم: چه کسی از فوت کردن شمع ها و آرزو کردن در حالی که همه دارند شعر تولدت مبارک را می خوانند، خوشش نمی آید؟ 

اگر یک جشن کوچک در خانه برگزار می کنید می توانید کیک تان را خود تان درست کنید و آن را با میوه، پودر نارگیل یا هر طعم دهنده دیگری تزئین کنید. اما اگر به دنبال برگزاری مراسم تولد بزرگ و مجلل هستید، یک کیک دوطبقه با طرح مورد علاقه تان سفارش دهید.

 

4. اجاره لوازم تولد

اجاره لوازم تولد مهمترین کاری است که باید برای برگزاری مراسم تولد خاص تان انجام دهید. حتی اگر بخواهید یک تولد ساده برگزار کنید باز هم نیاز به تهیه وسایلی مثل بادکنک آرایی، شمع، لباس، غذا، کیک و خیلی چیزهای دیگر دارید. شاید برای یک جشن تولد کوچک ،خرید لوازم تولد به صرفه باشد اما اگر میزبان یک جشن تولد بزرگ هستید می توانید با اجاره لوازم تولد در هزینه برگزاری مراسم تولد صرفه جویی کنید.

مزیت دیگر اجاره لوازم تولد این است که شما می توانید به طور کامل از کیفیت برگزاری مراسم تولد مطمئن باشید و از زمانی که با مهمانان خود می گذرانید، لذت ببرید.

 

5 اجاره دیجی در تهران

حالا می رسیم به بخش سرگرم کننده جشن تولد: شور و شادی و هیجان با اجاره دیجی در تهران! اگر می‌خواهید مهمانی‌تان واقعا سر و صدا به پا کند، باید یک دیجی حرفه ای برای برگزاری مراسن تولد استخدام کنید تا از ابتدا تا انتهای جشن، با پخش کردن آهنگ های شاد و خفن کاری کند که همه مهمان ها لذت ببرند.

برای اینکه جشن تولدتان را فراموش نشدنی کنید و مهمانان تان را از ابتدا تا انتهای جشن با آهنگ های هیجان انگیز، شاد کنید. چرا یک دی جی حرفه ای استخدام نمی کنید؟ دیجی ها فقط برای پخش موزیک به جشن تولد دعوت نمی شوند، آنها معمولا تمام لوازم مورد نیاز برای سرگرمی جشن تولد را با خودشان می آورند. بنابراین، نیازی نیست نگران نورپردازی خیره کننده، بلندگوهای بزرگ یا رقص نور باشید.

اگر واقعا می خواهید یک خاطره به یادماندنی از جشن تولدتان به یادگار بگذارید، در مورد استخدام یک عکاس حرفه ای هم فکر کنید. عکاس و فیلم بردار می توانند تمام لحظات خاصی را که ممکن است در طول برگزاری مراسم تولد اتفاق بیفتد، ثبت کنند. با وجود آنها دیگر نگران از دست دادن جزئیات مهم یا گرفتن عکس های بی کیفیت با گوشی های مختلف، نخواهید بود!

برای اینکه سرگرمی بیشتری برای مهمانان تان فراهم کنید، می توانید به اجاره لوازم تولد دیگری مثل ویدئوپروژکتور هم فکر کنید.

این لوازم فقط تعداد کمی از تجهیزاتی هستند که می توانید برای برگزاری مراسم تولد اجاره کنید. با کمک گرفتن از سایت هایی مثل امپراطور تشریفات، همه چیز برای برگزاری مراسم تولد به بهترین وجه ممکن، در دسترس شماست. شما واقعا می توانید خلاقیت خود را به رخ مهمانان تان بکشید و آنها را با سرگرمی های متنوع، غذاهای خوشمزه و موزیک های عالی راضی نگه دارید.

از همین حالا برنامه ریزی جشن تولد خود را شروع کنید!

حالا شما دقیقا می دانید که برای برگزاری مراسم تولد نیاز به چه تدارکاتی دارید. برنامه ریزی یک جشن تولد می تواند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد! نکته اصلی این است که بدانید برای برنامه ریزی یک جشن تولد واقعا به یاد ماندنی باید چه تجهیزات و لوازمی را آماده کنید که اکنون با همه آنها آشنا شدید!

حالا می دانید که برنامه تان برای جشن تولد بعدی تان چیست؟ آیا تم مورد نطرتان را انتخاب کردید؟

برای اینکه روند برنامه ریزی برای برگزاری مراسم تولدتان را ساده و لذت بخش کنید نیازی نیست ساعت ها وقت بگذارید فقط کافی است گزینه های موجود در سایت ما را برای اجاره لوازم جشن تولد بررسی کنید! ما همه چیز را برای برگزاری جشن تولد خاص شما آماده کرده ایم.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد