انواع بادکنک آرایی در تهران

دبیر دوشنبه 8 آبان 1402 - 00:58
انواع بادکنک آرایی در تهران

انتخاب نوع مناسب بادکنک آرایی در تهران برای مهمانی یا جشن های شما گاهی اوقات می تواند سخت باشد. با وجود گزینه های بسیار زیادی که برای بادکنک آرایی موجود است، انتخاب رنگ، اندازه و حتی شکل بادکنک ها می تواند واقعا دردسرساز شود. اگر می خواهید مطمئن شوید که مدل مناسب بادکنک را انتخاب کرده اید، بهتر است ابتدا با انواع بادکنک آرایی در تهران آشنایی داشته باشید.

در این مقاله، چند نوع از رایج ترین بادکنک‌های مورد استفاده در دکوراسیون جشن ها و مهمانی ها را با شما به شما معرفی می کنیم.

 

انواع بادکنک آرایی در تهران از لحاظ جنس

بادکنک ها معمولا از دو نوع جنس مختلف ساخته می شوند: لاتکس و فویل. این دو ماده از نظر ظاهری و طول عمر، ویژگی های متفاوتی دارند.

 

بادکنک های هلیوم لاتکس

بادکنک‌های لاتکس، بادکنک‌های تک رنگ کلاسیکی هستند که همه ما با آنها بزرگ شده‌ایم و در جشن‌های تولد کودکی‌مان داشتیم. بادکنک های لاتکس هلیومی که برای تطبیق رنگ با تم مهمانی یا جشن تولد شما ایده آل هستند، اغلب به شکل گرد هستند. بادکنک های لاتکس هلیومی کیفیت بهتری نسبت به بادکنک های لاتکس معمولی دارند و می توانند با هوای معمولی یا هلیوم پر شوند و تا 4 روز ماندگاری داشته باشند.

 

بادکنک های فویلی

بادکنک های فویلی با داشتن سطحی براق تر از بادکنک های لاتکس، چشم نواز هستند و از مزیت دیگری هم برخوردارند که از نظر شکل، رنگ و اندازه کاملاً قابل تنظیم هستند. به دلیل این ویژگی‌ها، بادکنک‌های فویلی می‌توانند کاملاً با نیازهای خاص هر مراسم یا مهمانی مطابقت داشته باشند.

بادکنک های فویلی که با هلیوم پر می شوند، معمولا طول عمر بیشتری نسبت به بادکنک های لاتکس معمولی دارند و می توانند تا 4 روز و حتی بیشتر دوام بیاورند.

 

انواع بادکنک آرایی از لحاظ جنس

بادکنک های لاتکس اغلب در 3 رنگ مختلف ارائه می شوند: استاندارد، کریستالی و رنگی.

  • بادکنک های استاندارد مات هستند، به این معنی که رنگ شان براق نیست.
  • بادکنک های کریستالی شفاف هستند، درنتیجه هر چیزی پشت انها قرار بگیرد تقریبا دیده می شود.
  • بادکنک های رنگی، نیمه شفاف هستند اما رنگ ثابت تری نسبت به بادکنک های کریستالی دارند.

 

شکل های مختلف بادکنک آرایی در تهران

بیشتر بادکنک ها به شکل استاندارد، گرد هستند اما بادکنک های فویلی می توانند به اشکال دیگری مانند قلب، حروف، اعداد، ستاره ها و شکل های کشیده برای مدل سازی نیز طراحی شوند.

از بادکنک آرایی با شکل های مختلف می توان در مناسبت های خاص استفاده کرد. مثلا، بادکنک های قلبی شکل برای روز ولنتاین کاملا مناسب هستند، در حالی که بادکنک آرایی به شکل حروف و اعداد را می توان به راحتی با یکدیگر ترکیب کرد تا هر نام، کلمه یا عبارتی را در روز جشن تولد تزئین کرد.

اگر به شکل بادکنکی کاملا منحصر به فرد و غیر متعارف نیاز دارید، بادکنک های فویلی را انتخاب کنید. بادکنک های فویلی را می توان به طور کامل به شکل دلخواه تزیین کرد.

 

طرح های متنوع روی بادکنک

به طور کلی، روی بادکنک ممکن است یکی از حالت های زیر را داشته باشد:

بدون طرح: این بادکنک‌های رایج در رنگ‌های متنوع در بازار موجودند و حتی به صورت بسته ای نیز فروخته می شوند. در هر بسته ممکن است چند رنگ متفاوت بادکنک یا فقط یک رنگ وجود داشته باشد. بادکنک های بدون طرح برای بادکنک آرایی در جشن ها و مراسم مختلف در تهران استفاده می شوند و معمولا ظاهری رسمی تر و شیک تر به دکوراسیون و تزیینات می دهند.

طرح های چاپی آماده: روی این نوع بادکنک ها یک تصویر مثل قلب و دایره یا یک متن برای تبریک مناسبت های مختلف چاپ شده است. معمولا از بادکنک آرایی با بادکنک های چاپی آماده برای جشن تولد، روز سال نو یا حتی برای استفاده در مراسم افتتاحیه رستوران، کافی شاپ، هتل و غیره استفاده می شود.

طرح چاپی سفارشی: روی این بادکنک ها که می توانند از جنس لاتکس یا فویلی باشند،  تصویر، آرم یا پیام خاصی به سفارش مشتری چاپ می شود. بادکنک آرایی در تهران با بادکنک های سفارشی، یک راه عالی برای جلب توجه و تبلیغ کسب و کار شما است.

 

چطور بهترین نوع بادکنک آرایی در تهران را انتخاب کنیم؟

برای اینکه از بین مدل های موجود، بهترین نوع بادکنک آرایی را انتخاب کنید، بهتر است ابتدا به موارد زیر فکر کنید:

تم مورد نظر شما برای برگزاری جشن چیست؟

در نظر گرفتن تم مهمانی یا مراسم تان، نقطه شروع خوبی برای انتخاب نوع بادکنک است. حتماً رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با تم یا لوگوی کسب‌وکار شما مطابقت دارد تا بهترین نتیجه را از بادکنک آرایی بگیرید.

چقدر می خواهید برای بادکنک آرایی هزینه کنید؟

اگر یک رویداد خاص مثل تولدتان را جشن می گیرید و نمی خواهید زیاد برای بادکنک آرایی هزینه کنید، بادکنک های رنگارنگ معمولی، مقرون به صرفه تر از بادکنک های فویلی و سفارشی هستند.

اما اگر برای تبلیغات یا مراسم افتتاحیه می خواهید بادکنک آرایی انجام دهید بهتر است به دنبال چاپ لوگو روی بادکنک باشید، پس بادکنک های سفارشی همان مدلی است که به دنبال آن هستید.

اگر یک مراسم بزرگ مثل جشن نامزدی را برگزاری می کنید، سفارش بادکنک آرایی در تهران از سایت امپراطور تشریفات می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.

چقدر فضا برای بادکنک آرایی دارید؟

مکان مراسم یا جشن تان یکی از نکات مهمی است که باید هنگام انتخاب بادکنک مناسب در نظر بگیرید. بادکنک ها در هوای گرم و در فضای باز عمر کوتاهتری دارند و ممکن است باد آنها خالی شود یا بترکند.

بنابراین از بادکنک های با جنس بهتر و اندازه بزرگتر مثل بادکنک های فویلی در فضا باز استفاده کنید اما برای فضاهای کوچک و سربسته مثل اتاق پذیرایی خانه تان، بادکنک هایی با اندازه معمولی کاملا مناسب اند.

 

اگر به دنبال خدمات بادکنک آرایی و اجاره لوازم تولد مقرون به صرفه و با کیفیت در تهران هستید، ما آماده برگزاری مناسبت های شما با تزئینات خاص و سفارشی هستیم.

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد