تشریفات مجالس در منزل

دبیر سه شنبه 23 آبان 1402 - 17:06
تشریفات مجالس در منزل

اگر قرار است میزبان یک مهمانی بزرگ در منزل تان باشید، مطمئنا نیاز به برنامه ریزی صفر تا100مراسم دارید و باید از خدمات تشریفات مجالس در منزل استفاده کنید. یکی از مهمترین تشریفات مجالس، دیزاین مراسم در تهران است که باید متناسب با جشنی که برگزار می کنید باشد. در این مقاله می خواهیم درباره نحوه اجاره لوازم تولد یا تشریفات سایر مجالس در منزل شما را راهنمایی کنیم تا مهمانی تان را طوری برگزار کنید که هم به خودتان و هم به مهمانان تان خوش بگذرد.

 

اجاره وسایل تولد و تشریفات سایر مجالس

با وجود جمعیت ۸۰ میلیونی کشورمان، می توان گفت که میلیون ها جشن تولد و جشن های خانوادگی در طول سال در سراسر کشور برگزار می شود. بنابراین، اجاره لوازم تولد یا تشریفات سایر مجالس در منزل همیشه مورد نیاز است!

افراد در هر سنی که باشند دوست دارند روز تولدشان را جشن بگیرند. به جز برگزاری مراسم تولد، تشریفات مجالس در منزل می تواند برای جشن نامزدی، مراسم عقد، جشن فارغ التحصیلی یا مهمانی های مختلف برای کودکان مثل جشن دندان دراوردن و غیره مورد نیاز باشد.

بنابراین، آیتم هایی که برای آماده سازی مراسم تان باید سفارش دهید به نوع مراسم و مهمانانی که دعوت می کنید، بستگی دارد. اما در هر صورت، هدف از برگزاری هر مراسمی، خوش گذشتن به مهمانان در کنار میزبان است. پس برای برگزاری یک مهمانی خانگی خوب بهترین گزینه کمک گرفتن از خدمات تشریفات محالس و اجاره وسایل تولد یا مجالس دیگر است.

در شرایط اقتصادی کنونی که همه ما به نبال صرفه جویی در هزینه ها هستیم،نمی توان به میزبان ایراد گرفت که چرا مراسمی مثل نامزدی یا عقد را به جای سالن پذیرایی یا تالار در خانه برگزار می کند. ما می خواهیم به شما اطمینان بدهیم که می توانید با هزینه کمی می توانید تمام تشریفات مجالس را در منزل خود آماده کنید تا بهترین مراسم ممکن را برگزار کنید!

پس بیایید سریعتر مراحل برگزاری یک مراسم مقرون به صرفه اما فوق العاده عالی را با هم مرور کنیم:

 

در مورد لیست مهمانان خود با دقت فکر کنید

قبل از سفارش خدمات تشریفات مجالس در منزل، باید در نظر بگیرید که قرار است چه کسانی و چند نفر را به این مهمانی دعوت کنید. اگر تعداد مهمانانتان خیلی زیاد باشد ممکن است نیاز به اجاره وسایل و تشریفات بیشتری داشته باشد. در غیراینصورت، احتمالا ه نظر می رسد که مهمانی از کنترل خارج شده است!

 

تم خاصی برای مجالس خود در نظر بگیرید

انتخاب تم به خصوص برای برگزاری مراسم تولد یک راه عالی برای هماهنگ کردن تشریفات مجالس است. مثلا اگر قرار است جشن تولد را برای پسر کوچکتان در منزل برگزار کنید، می توانید تم جیمز باند 007، تم ابرقهرمانان یا تم ماشین های مسابقه را انتخاب کنید. اما برای برگزاری جشن تولد خودتان می توانید تشریفات مجالس دهه 80 را سفارش دهید.

پس از انتخاب تم، باید مهمانان تان را هم تشویق کنید که برای این مناسبت لباس مناسب بپوشند، خودتان هم می توانید تن پوش متناسب با  تم تولدتان را با قیمت مناسب اجاره کنید و برای برگزاری هرچه بهتر مراسم آماده شوید.

 

با اجاره لوازم پذیرایی و تشریفات در هزینه مجالس خود صرفه جویی کنید

یکی از مهمترین مراحل آماده سازی تشریفات مجالس در منزل، سفارش غذا، کیک و وسایل پذیرایی است. نوع وسایل پذیرایی به غذایی که سفارش می دهید بستگی دارد. معمولا سفارش میز و صندلی های بزرگ برای چیدن غذا و پذیرایی از مهمانان ی میز جداگانه برای شام، در بسیاری از خانه ها کاربردی نخواهد بود. اگر قرار است یک جشن تولد برگزار کنید واقع بینانه تر است که فینگر فود سفارش دهید، اما تشریفات مجالس نامزدی یا عقد متفاوت است و باید برای آنها تدارک غذاهای مجلسی ببینید.

 

با اجاره دیجی در تهران، مهمانان تان را سرگرم کنید

اگر دی جی استخدام می کنید دیگر نیازی به اجاره سیستم صوتی مثل باند و بلندگو، نورپردازی یا استیج ندارید. معمولا دیجی ها خودشان تمام تجهیزات را به همراه دارند.

اما اگر می خواهید تشریفات مجالس را ساده تر برگزار کنید، می توانید چند باند بزرگ اجاره کنید و یک پلی لیست شاد را نیز از قبل تهیه کنید تا مهمان تان را هیجان زده کنید.

همه مهمانان دوست دارند ساعات خوشی را در مهمانی شما بگذرانند پس باید مطمئن شوید که کمی فضا برای رقصیدن آنها در نظر بگیرید.

اگر فضای کافی در منزل دارید حتی می توانید یک استیج رقص اجاره کنید که به سادگی و بدون نیاز به پیچ یا ابزار خاصی، نصب می شود.

 

با بادکنک آرایی حرفه ای و سایر تشریفات مجالس جشن را به یادماندنی تر کنید

به یاد ماندنی ترین مهمانی ها، مراسمی هستند که دارای دکوراسیون و تزیینات خلاقانه باشند. شما می توانید همراه تشریفات مجالس، تزیینات مختلف مثل بادکنک آرایی حرفه ای یا میز مزه را سفارش دهید.این تزیینات بهتر است با تم خاصی که انتخاب کردید متناسب باشد.

اگر برای میز مزه یک کیک بزرگ سفارش دادید تا همه مهمانان از خوردن یک برش آن، لذت ببرند. صادقانه بگویم، بدون تزئینات نمی توانید آن را خاص و منحصر به فرد کنید.

گل آرایی و بادکنک آرایی، چیدن وسایل پذیرایی مخصوص تشریفات مجالس و استفاده از روبان ها و یک استند جذاب در پشت میز می تواند کاری کند که این مراسم برای مدت طولانی در حافظه ها باقی بمانند.

 

سفارش تشریفات مجالس در امپراطوره تشریفات

وقتی زمان برگزاری یک مراسم خاص در منزل فرا می رسد، سفارش طیف کاملی از خدمات تشریفات محالس می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند. اما امپراطوره تشریفات این مشکل را حل کرده است. در سایت ما می توانید به صورت آنلاین قیمت تمام تجهیزات مهمانی را مقایسه کنید و برای اجاره لوازم تولد یا هر مراسم دیگری با ما تماس بگیرید.

از میز و صندلی گرفته تا تجهیزات پذیرایی، ظروف غذاخوری، اجاره دیجی در تهران و حتی بادکنک آرایی حرفه ای، همه آنها با قیمت های مقرون به صرفه در سایت ما موجود است.

شما فقط چند کلیک با سفارش تشریفات مجالس و برگزاری مراسم بی نظیری که سزاوارش هستید، فاصله دارید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد