دیزاین مراسم در تهران با کمترین هزینه

دبیر شنبه 20 آبان 1402 - 17:21
دیزاین مراسم در تهران با کمترین هزینه

وقتی در حال برنامه ریزی یک مهمانی هستید، معمولاً جزئیات زیادی وجود دارد که باید برای آنها برنامه ریزی کنید. دیزاین مراسم در تهران با توجه به نوع غذا، نوشیدنی و سرگرمی هایی که در مهمانی تان دارید، یکی از همان جزئیات است که نقش مهمی در ایجاد فضای جشن شما ایفا می کند.

دیزاین مراسم حتما نباید خیلی مجلل و پرهزینه باشد با کمی برنامه ریزی دقیق و یک تم خلاقانه که به شما ایده می دهد، می توانید دکور مناسبی برای جشن یا مراسم خاص تان داشته باشید.

 

برنامه ریزی برای دیزاین مراسم در تهران

نوع جشنی که برگزار می کنید نقش مهمی در نوع دیزاین مراسم در تهران دارد. به عنوان مثال، دیزاین تولد، نسبت به تشریفات مجالس نامزدی یا عقد متفاوت است.

اگر میزبان یک مهمانی مناسبتی هستید، مانند جشن عید فطر یا شب یلدا، احتمالاً ایده خوبی از اینکه دکوراسیون باید چگونه باشد، دارید. اما برای برگزاری مراسم تولد باید خلاقیت بیشتری به خرج دهید.

دیزاین مراسم در تهران  اگر بودجه تان محدود باشد، مشکل تر هم می شود. اما نگران نباشید در این راهنما به شما کمک می کنیم تا با کمترین هزینه یک مراسم باشکوه برگزار کنید.

 

برای دیزاین مراسم در تهران  یک تم را انتخاب کنید.

قدم اول برای دیزاین مراسم در تهران این است که یک تم انتخاب کنید. اگر هوف شما برگزاری مراسم تولد است می توانید از فیلم‌ها، شخصیت‌های کارتونی و نمایش‌های تلویزیونی، ایده های چالبی برای تم‌ مهمانی سرگرم‌کننده‌ بگیرید.

با انتخاب تم کار شما برای دیزاین مراسم در تهران  راحت می شود. حالا می توانید مراحل بعد را به سرعت آماده کنید.

 

دیزاین دیوارها و سقف را برای برگزاری مراسم در خانه آماده کنید

دیوارها بهترین موقعیت را برای دیزاین مراسم دارند. اگر مناسبت خاصی را جشن می گیرید، مانند تولد، سالگرد یا فارغ التحصیلی، ممکن است بخواهید یک بنر برای این رویداد به دیوار آویزان کنید. عکس ها، پوسترها، آثار هنری، گل آرائی و بادکنک آرایی حرفه ای گزینه های ایده آلی برای دیزاین مراسم در تهران هستند.

اگر مهمانی شما تم خاصی دارد، می‌توانید از دیزاین متناسب با آن تم، روی دیوارها استفاده کنید.

برای آویزان کردن عکس یا سایر آثار هنری روی دیوار، لازم نیست دیوارهای خود را خراب کنید. ربان یا یک تکه نخ بکشید و از گیره‌های لباس یا گیره‌های کلاسور برای اتصال عکس‌ها یا سایر وسایل تزئینی استفاده کنید.

وقتی صحبت از دیزاین مراسم در تهران  به میان می آید، نباید سقف را نادیده بگیرید. استریمرها و بادکنک های ساده معمولا بهترین راه برای تزئین سقف هستند. استریمرها را در سراسر سقف آویزان کنید تا همه آنها در مرکز به هم برسند، حالا می توانید دسته ای از بادکنک ها را برای پنهان کردن نخ یا روبان روی این قسمت قرار دهید. همچنین می توانید بادکنک ها را در گوشه های سقف قرار دهید تا ظاهر بهتری داشته باشند.

یک ایده جالب برای دیزاین تولد این است که پنج یا شش بادکنک رنگی را کنار هم جمع کنید تا به شکل گل دربیایند و آنها را دور یک بادکنک زرد که مرکز گل است قرار دهید. همه بادکنک ها را به هم گره بزنید و از چسب برای چسباندن "گل" به سقف استفاده کنید.

حتما نباید استریمرها را از سقف آویزان کنید. در عوض، سعی کنید آنها را از لوستر آویزان کنید تا جلوه بهتری داشته باشد.

علاوه بر بادکنک های لاتکس ساده، می توانید چند بادکنک فویلی به دیزاین بادکنک آرایی حرفه ای تان اضافه کنید. بادکنک های فویلی در اشکال و تم های بسیار متنوعی وجود دارند، بنابراین احتمالاً می توانید مواردی را پیدا کنید که با تم مهمانی شما تناسب داشته باشند.

 

با نورپردازی حال و هوای دیزاین مراسم در تهران را هیجان انگیز کنید.

نورپردازی مناسب می تواند دیزاین مراسم در تهران را بسیار زیباتر کند. چراغ‌های رشته‌ای ساده که معمولاً در اعیاد استفاده می‌شوند در رنگ‌های مختلفی وجود دارند و می‌توانید آن‌ها را روی دیوارها، پنجره‌ها و سقف آویزان کنید یا آنها را دور نرده‌ها و ستون‌ها بپیچید. همچنین می توانید با اجاره لوازم تولد مثل فانوس های کاغذی رنگارنگ به دیزاین جشن کمک کنید.

اگر می‌خواهید ظاهری شیک‌تر برای مهمانی‌تان داشته باشید، به جای استریم رنگی، از چراغ‌های رشته‌ای سفید استفاده کنید.

چراغ های رشته ای در اشکال سرگرم کننده مانند قلب، ستاره و صدف دریایی موجود هستند، بنابراین ممکن است بتوانید مواردی متناسب با تم مهمانی خود پیدا کنید.

همچنین می‌توانید از شمع‌ برای دیزاین مراسم در تهران استفاده کنید تا حس رمانتیک تری به فضا بدهید.

 

دیزاین میز مزه و میز غذا را فراموش نکنید

دیزاین میز غذا و میز مزه در هر مهمانی جزو واجبات است. گل آرایی به داشتن دکوراسیونی چشم نواز در مرکز میزی که روی آن غذا سرو می کنید، کمک می کند. گل آرایی یک دیزاین محبوب است. می توانید گل های تازه بخرید یا از گل های مصنوعی یا خشک برای دیزاین مراسم در تهران استفاده کنید.

اگر طرفدار گل نیستید، می توانید بادکنک آرائی را جایگزین کنید یا یک دیزاین سفارشی متناسب با تم تولدتان بسازید. به

برای مهمانی شب یلدا، یک کاسه بزرگ پر از انار دان شده، اجیل، هندوانه و گل های قرمز رنگ می تواند یک دیزاین ساده اما زیبا ایجاد کند.

برای جشن تولد کودک، می توانید گلدان ها یا شیشه های پر از آب نبات های رنگارنگ مانند آدامس، آب نبات سنگی، اسمارتیز و آبنبات چوبی را بچینید تا دیزاین مراسم در تهران  تکمیل شود.

 

آیا دیزاین مراسم در تهران با بودجه کم امکان پذیر است؟

بله! اگر برای دیزاین مراسم در تهران  بودجه کمی دارید، به این معنی نیست که نمی توانید یک مهمانی عالی برگزار کنید. شما همیشه می توانید خلاقیت به خرج دهید و با اجاره وسایل تولد و سایر تشریفات مجالس از سایت امپراطوره تشریفات مهمانی خود را به بهترین شکل ممکن تزئین کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد