برنامه ریزی و دیزاین جشن تولد کودکان

دبیر دوشنبه 22 آبان 1402 - 17:17
برنامه ریزی و دیزاین جشن تولد کودکان

برنامه ریزی یک جشن تولد برای فرزندانتان می تواند طاقت فرسا و استرس زا باشد، به خصوص اگر برنامه ای نداشته باشید. ممکن است با خودتان فکر کنید: از کجا شروع کنم، دیزاین تولد یا سفلرش غذا؟ اگر در مورد برگزاری مراسم تولد کودک تان استرس داشته باشید، به احتمال زیاد بخش های مهمی از تشریفات این مهمانی را فراموش خواهید کرد.

در این مقاله می خواهیم کمی از استرس شما را کم کنیم، راهنمای زیر درباره صفر تا100مراسم تولد کودک می تواند برگزاری جشن تولد را برای شما بسیار ساده تر و سرگرم کننده کند.

 

۱. انتخاب تم برای دیزاین تولد کودک

اولین قدم برای برنامه ریزی جشن تولد کودکان، انتخاب تم است. هرچند لازم نیست همه مهمانی‌ها، تم خاصی داشته باشند، اما برای دیزاین تولد عرزندتان بهتر است به یک تم مناسب فکر کنید تا مهمانی منحصربه‌فردتر شود و با علایق فرزندتان هماهنگ باشد.

به فعالیت یا فیلم مورد علاقه فرزندتان به عنوان نقطه شروع فکر کنید. در این فیلم ها می توانید ایده های عالی برای تم تولد کودکتان پیدا کنید.

از، مکان‌ها، اسباب‌بازی‌ها یا شخصیت‌هایی مورد علاقه فرزندتان هم می توانید برای انتخاب تم ایده بگیرید. با انتخاب تم، اجاره وسایل تولد برای دیزاین مراسم در تهران آسان تر می شود.

شما فرصت خوبی برای خلاقیت و مشارکت کل خانواده در فرآیند انتخاب تم دارید که می تواند برای فرزندتان هم بسیار یرگرم کننده باشد!

اگر در پیدا کردن تمی که فرزندتان دوست دارد مشکل دارید، چند ایده محبوب برای دیزاین تولد فرزندتان به شما معرفی می کنیم:

  • اسب تک شاخ
  • ابرقهرمانان
  • پری دریایی
  • بازی های ویدیویی
  • پرنسس ها
  • دایناسورها
  • دزدان دریایی
  • کارتون یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه

 

۲. دیزاین میز غذا و میزه مزه برای تولد کودک

مرحله بعدی سفارش غذا و کیک است. بیشتر والدین ممکن است فکر کنند که این مرحله، جزو ساده ترین تشریفات است، اما محدودیت زمان وفضا می تواند شما را به دردسر بیندازد.

اگر زمان و فضای کافی برای پذیرایی از مهمانان تان دارید می توانید غذاهای سنتی سفارش دعید. فراموش نکنید که مهمانان تان برای خوردن این غذاها نیاز به وسایل پذیرایی کامل مثل میز و صندلی، قاشق و چنگال، بشقاب، دستمال سفره و غیره دارند.

 سفارش این مدل غذاها از قبل برای زمان مشخص از تاخیر در پذیرایی مهمانان جلوگیری می کند. اگر یک هفته یا حداقل چند روز قبل برای سفارش غذای جشن تولد خود با یک کترینگ معتبر تماس بگیرید، می توانید مطمئن باشید که سفارش شما در زمان مناسب آماده می شود.

اما اگر به دنبال تشریفات نیستید و می خواهید یک جشن تولد ساده برگزار کنید، سفلرش فینگر فود تهران بهترین انتخاب شما است. یکی از نزلیلی دیزاین تولد با فینگرفود این است که نیازی عه لوازم پذیرایی ندارد و برای بچه ها هم خوش خوراک تر است. همه مهمانان می توانند به راحتی با دستشان هر تعداد فینگرفود که می خواهند در هر زمان از مهمانی بردارند و نوش جان کنند.

دیزاین تولد میز مزه خود را نیز فراموش نکنید! چه کسی نمی خواهد یک جشن تولد عالی با یک کیک تزئین شده را به پایان برساند. می توانید کیک یا کاپ کیک درست کنید. اگر تعداد مهمانان تان زباد است، کیک های تولد چند طبقه سفارش دهید. فقط مطمئن شوید که عه طعم مورد علاقه بچه ها بیشتر توجه کنید.

برای دیزاین میز مزه در کنار کیک می توانید از بادکنک آرایی حرفه ای، گل آرایی یا اجاره لوازم تولد دیگر مثل ربان، چراغ های تزئینی، عروسک، دکور، استند و صدها آیتم دیگر کمک بگیرید.

 

۳. بادکنک آرائی و تزئین دکوراسیون

اگر مراسم تولد را در یک سالن یا تالار برگزار می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که بادکنک ارایی و سایر دیزاین تولد برای شما انجام شود. حتی ممکن است آیتم های سرگرم کننده ای نیز برای مهمانی تدارک دیده باشند. اما، اگر برگزاری مراسم تولد در خانه است نیاز به اجاره لوازم تولد تزئینی مثل بادکنک آرائی در تهران را دارید.

 

رایج ترین وسایل تولد برای اجاره

  • بادکنک
  • استریمر
  • سفره
  • بنر تولد
  • استند تولد
  • کلاه تولد
  • روبان

اجاره لوازم تولد تزیینی می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود و به شما امکان می دهد هر تم خاصی را برای دیزاین تولد انتخاب کنید.

البته شاید اجاره لوازم تولد کمی شما را محدود کند و برای دیزاین تولد با تم های خاص تر نیاز به خرید برخی از وسایل دکوری و تزئینی داشته باشید.

با این حال اگر زمان کمی برای برنامه ریزی جشن تولد دارید، اجاره وسایل تولد یک گزینه عالی است، که هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل می کند.

 

۴. اجاره دیجی و لوازم بازی و سرگرمی کودکان

فرقی نمی‌کند جشن تولد شما در یک سالن باشد یا در خانه، مهم است که چند بازی سرگرم‌کننده و سیستم صوتی یا دیجی برای مشغول کردن مهمانان اجاره کنید تا هنه و به خصوص بچه ها از جشن تولد لذت ببرند!

بازی های زیادی وجود دارد که می توانید برای سرگرم کردن بچه ها اجاره کنید، اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام بازی و دیزاین تولد را انتخاب کنید، سن بچه ها را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که بازی ها برای آنها مناسب است. همچنین مهم است که بازی هایی را انتخاب کنید که برای گروهی از کودکان طراحی شده اند. شما نمی خواهید بازی ای را انتخاب کنید که نیمی از مهمانان بیکار بنشینند.

محل برگزاری مراسم تولد می‌تواند روی اجاره لوازم تولد سرگرم کننده تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر مهمانی در خانه تان باشد، احتمالاً جایی برای اجاره وسایل بازی بزرگ وجود ندارد پس به بازی هایی که به فضای کمتری نیاز دارند، فکر کنید.

در نهایت، نظارت بر بچه‌ها در حین بازی بسیار مهم است تا مطمئن شوید که کسی صدمه نمی‌بیند یا چیزی از کنترل خارج نمی‌شود.

اگر به اجاره دیجی در تهران فکر می کنید می توانید از اجاره سیستم صوتی  صرفنظر کنید چون دیجی ها همراه خودشان تمام تجهیزات صوتی و نورپردازی لازم را برای دیزاین تولد می آورند. اما اگر خودتان می خواهید پخش موسیقی در جشن تولد را هماهنگ کنید به فکر اجاره سیستم صوتی مثل باند یا استیج باشید.

 

با اجاره وسایل دیزاین تولد از امپراطوره تشریفات، به راحتی یک مراسم تولد به یاد ماندنی برای فرزندتان برگزار کنید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد